۱۱۷۰۰۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایران با برتری ۲گله مقابل سوریه به رختکن رفت

نیمه نخست دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه در چارچوب مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: نیمه نخست دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه در چارچوب مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

ایران با برتری ۲گله مقابل سوریه به رختکن رفت

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه در چارچوب مرحله نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه ملک عبدالله دوم اردن آغاز شد که در نیمه نخست با 2 گل به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ خاتمه یافت. سردار آزمون در دقیقه 33 و احسان حاج‌صفی در دقیقه 42 (از روی نقطه پنالتی) برای ایران گلزنی کردند.

ترکیب سوریه: خالد الحجی عثمان، عمرو میدانی، عمرو جنیات، عمر السومه، محمود المواس، ثائر کروما، احمد الاشقر، خالد کرد اوغلی، فهد الیوسف، محمد العنز و موید الخولی.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

داور: ما نینگ

دقیقه 7: ارسال از سمت راست خط دفاعی ایران به روی دروازه با ضربه سر عمر السومه همراه شد که البته این ضربه با دخالت مدافعان ایران قدرت و دقت لازم را نداشت تا در اختیار امیر عابدزاده قرار بگیرد.

دقیقه 10: ضربه‌ای ایستگاهی برای ایران شکل گرفت که پس از پاس احمد نوراللهی به احسان حاج‌صفی، ارسال روی دروازه سوریه انجام شد. ضربه سر نخست را کنعانی‌زادگان به شکل پاس نواخت که در شلوغی محوطه جریمه سردار آزمون و شجاع خلیل‌زاده می‌توانستند دروازه خالد الحجی را باز کنند، اما مدافعان سوریه خیلی سریع توپ را دور کردند.

دقیقه 16: محمود المواس در محوطه جریمه ایران خود را صاحب موقعیت کرد که ضربه زمینی او به شکلی خطرناک از میان مدافعان ایران عبور کرد، اما امیر عابدزاده موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 17: این بار نوبت بازیکنان ایران بود که با ارسالی از سمت چپ توسط وحید امیری به فرصت برسند، آن هم در شرایطی که مدافعان سوریه دفع ناقصی داشتند، اما ضربه چکشی احمد نوراللهی به شکلی خطرناک راهی اوت شد و جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 22: علی قلی‌زاده از سمت راست وارد محوطه جریمه سوریه شد و ضربه‌ای را به سمت دروازه این تیم داشت، اما بی دقتی مانع از این شد که ضربه او جایی در چارچوب دروازه داشته باشد.

دقیقه 24: پشت محوطه جریمه سوریه احمد نوراللهی با پاس در عرض امید نورافکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد که ضربه مدافع چپ پای ایران را خالد الحجی به صورت درازکش مهار کرد.

دقیقه 33: بازیکنان سوریه قصد داشتند روی دروازه ایران خطرساز شوند، اما یک دفع توپ از محمدحسین کنعانی‌زادگان و پاس او برای وحید امیری، به این بازیکن فرصت داد تا با پاسی سریع پشت مدافعان سوریه سردار آزمون را صاحب موقعیت کند و این بازیکن هم توپ را به تور دروازه چسباند.

دقیقه 35: احمد الاشقر که خطایی شدید روی پای سعید عزت‌اللهی انجام داده بود، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 39: ارسال وحید امیری پس از برخورد به دست عمر السومه در محوطه جریمه سوریه متوقف شد که تصمیم داور ادامه بازی بود، اما با کمک VAR داور چینی، پنالتی ایران را اعلام کرد.

دقیقه 42: احسان حاج‌صفی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با شوتی محکم به سمت چپ دروازه، برای دومین بار ایران را به گل رساند.

دقیقه 44: محمود المواس پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد که با یک سرتوپ شجاع خلیل‌زاده را فریب داد و شوت خود را روانه دروازه ایران کرد، اما توپ پس از برخورد به زیر طاق دروازه ایران بیرون آمد تا این خط دور شود.

دقیقه 45: سوریه پشت محوطه جریمه ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محکم عمرالسومه پس از برخورد به سر محمدحسین کنعانی‌زادگان به کرنر رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج