جاباما
۱۱۷۰۱۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پسر عقاب این جایگاه را پس نمی‌دهد!

تغییر سرمربی تیم ملی در دروازه جواب داد و گلر جدید ایران موفق به کلین‌شیت مقابل سوریه شد.

ورزش سه: انتظار طولانی مدت امیر عابدزاده برای رسیدن به ترکیب تیم ملی به نظر می‌رسد تمام شده و او با گذشت چهار سال و نیم از نخستین بازی خود با پیراهن ایران در یک مسابقه دوستانه که مقابل ازبکستان انجام شد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت، حالا به شرایطی رسیده که شاید جایگاهش را برای همیشه تثبیت کند.

پس از اینکه علیرضا بیرانوند در دیدار با لبنان آن گل را دریافت کرد و پیش از آن هم در دو مسابقه بوآویشتا پرتغال مجموعا ۹ گل برابر پورتو و فامالیسائو خورده بود، اسکوچیچ تصمیم به تغییر دروازه‌بانش در دیدار امشب با سوریه گرفت و از امیر عابدزاده استفاده کرد.

پسر دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران برای اینکه جا پای پدرش بگذارد و تبدیل به دروازه‌بان اول تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی شود، در این فصل بازی در لالیگا ۲ اسپانیا را انتخاب کرده که حضور در این رقابت‌ها برای او اتفاق خوبی رقم زده و موجب شده او با نمایش‌های موثرش در پونفرادینا حالا جایگاه علیرضا بیرانوند را هم در ترکیب تیم ملی بگیرد.

پسر عقاب این جایگاه را پس نمی‌دهد!

امیر عابدزاده پس از ثبت ۶ کلین‌شیت در ۱۳ مسابقه برای پونفرادینا در لالیگا ۲ در دیدار امشب مقابل سوریه به نیمکت‌نشینی‌هایش در تیم ملی پایان داد و با حضور در این دیدار توانست دوباره یک کلین‌شیت دیگر برای ایران داشته باشد و تیم را در کسب یک برد دیگر کمک کند.

این دروازه‌بان از چهار سال و نیم قبل که نخستین بازی خود را انجام داد، طی این سال‌ها در چهار مسابقه دوستانه مقابل ازبکستان(۲ بار)، بوسنی و هرزگوین و ونزوئلا و همچنین یک دیدار رسمی برابر کامبوج به میدان رفته که فقط در یک بازی برابر ونزوئلا یک گل خورده و در چهار دیدار دیگر کلین‌شیت کرده بود.

عابدزاده امشب در ششمین بازی ملی خود به دنبال پنجمین کلین‌شیت مقابل سوریه بود که با دو ضربه گرفته شده و یک خروج موفق از دروازه به همراه یک برتری در دوئل هوایی توانست این کار را انجام بدهد.

شماره ۲۲ تیم ملی ایران در دیدار با سوریه ۳۱ لمس توپ و ۱۵ پاس با دقت ۶۸ درصدی داشت و ۱۲ پاس از ۱۹ توپ بلندی که فرستاد، به مقصد رسید تا از این حیث نیز آمار نسبتا خوبی در کنار کلین‌شیت خود داشته باشد.

حالا امیر عابدزاده با انگیزه مضاعفی به اسپانیا برمی‌گردد و امیدوار است روند خوب خود در پونفرادینا را ادامه دهد تا بهمن‌ماه هم که بازی مقابل عراق و دیدار صعود به جام جهانی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، دوباره در ترکیب قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج