۱۱۷۰۰۸۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جواهری به نام «وحید امیری»

فوتبال یک بازی گروهی است و در برد و باخت، تمام بازیکنان سهیم و دخیل هستند، اما با احترام به تلاش تمام بازیکنان تیم ملی، وحید امیری واقعا برای تیم ملی جواهر است.

طرفداری: مهم نیست کادرفنی تیم ملی چه وظیفه ای برعهده وحید امیری بگذارند و در چه منطقه ای او را به میدان بفرستند. امیری هر کجا باشد، مفید است. به نیمه اول بازی ایران و سوریه در اردن نگاه کنید تا با ما هم عقیده شوید؛ برای امیری چیزی به نام ناسازگاری با پست و ناهماهنگی با مجموعه معنی ندارد.

جواهری به نام «وحید امیری»

به گزارش طرفداری، نقش وحید امیری مثل همیشه در تیم ملی تعیین کننده بود. این بار در حالی که دراگان اسکوچیچ جناح چپ خط دفاعی تیم ملی را به امید نورافکن سپرده بود، از وحید امیری دو خط جلوتر بازی گرفت و با توجه به قرار گرفتن احسان حاج صفی در میدان، نقش و جایگاه تازه ای برای امیری تعیین کرد و وحید طبق معمول از عهده این نقش یا بهتر بگوییم از عهده این مجموعه نقش ها هم برآمد.

وحید امیری در بازی امشب مقابل سوریه در اردن، بسته به شرایط بازی باید گاهی نقش بازیساز، گاهی نقش وینگر چپ و هر از گاهی هم نقش گوش چپ را برای ایران بازی می کرد و طبق معمول در هر نقطه و نقشی، به شکل برجسته ردپای امیری در برنامه های تهاجمی تیم ملی مشهود بود. او هر وقت به چپ می رفت، محور بازیسازی تیم ملی را هم با خودش به همان جناح منتقل می کرد و هر وقت به ندرت بسته به شرایط بازی به مرکز می آمد، باز هم منطقه بازی او محور عملیاتی تیم ملی در برنامه تهاجمی بود.

تیم ملی گل اول را روی پاس عالی وحید امیری به ثمر رساند. امیری با چشم باز و سر بالا، توپ را به سردار آزمون رساند تا مهاجم زهردار تیم ملی در عمق دفاع حریف را باز کند و با افتتاح یک تونل، گل اول تیم ملی را بزند.

گل دوم تیم ملی هم محصول وحید امیری بود. امیری از جناح چپ توپ را روی دروازه فرستاد که توپ به دست مدافع سوریه برخورد کرد و داور با دو دقیقه تاخیر و با کمک VAR به سود ایران اعلام پنالتی کرد تا احسان حاج صفی حساب کار را دو بر صفر کند.

دقیقه 61 هم وحید امیری می توانست پایه گذار گل سوم تیم ملی باشد، فرار عالی او و پاسش به یار هم تیمی با این پا و آن پا کردن بازیکنان تیم ملی حیف شد و دو دقیقه بعد باز فرار عالی او و پاس تماشایی اش به سردار آزمون همه چیز را برای بریس سردار آماده کرد اما آزمون شانس نداشت و ضربه اش هم از دقت کافی برخوردار نبود تا دروازه سوریه برای بار سوم باز نشود.

وحید امیری در اغلب بازی های قبلی تیم ملی هم نقش تعیین کننده داشت و اغراق نیست اگر او را جواهر تیم ملی بنامیم. یک جواهر قیمتی که هر چه سنش بالاتر می رود، مفید تر می شود.

وحید امیری از دقیقه 65 و با خروج احسان حاج صفی از زمین، بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ملک

      درود به شرفش لر باغیرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج