۱۱۷۳۸۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پشت پرده یک گروکشی بزرگ در ورزشگاه آزادی!

درگیری شرکت توسعه و تجهیز با سازمان لیگ بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را نیم ساعت به تاخیر انداخت، دلیل این مسائل هرچه باشد، معطل کردن مردم به هیچ نحوی زیبنده و شایسته نیست.

طرفداری: دعوای سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که پیمانکار ورزشگاه آزادی است، باعث تاخیر در آغاز بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان شد.

پشت پرده یک گروکشی بزرگ در ورزشگاه آزادی!

کار به جایی رسید که بازی با تاخیر 31 دقیقه ای شروع شد.

گزارشگر تلویزیون بعد از اعلام خبر، از تاخیر در بازی گله کرد، او با بهمنی مسئول روابط عمومی سازمان لیگ صحبت کرد و بهمنی که در ابتدا از صحبت کردن خودداری کرده بود، اعلام کرد شرکت توسعه و تجهیز مقصر است، او گفت هزینه 130 میلیونی اجاره برای برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی به نزدیک یک میلیارد و سیصد میلیون رسیده و پرسپولیس با این مساله دچار مشکل است، اکاملا روشن بود که صحبت های بهمنی اعتقاد سازمان لیگ است.

اما عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی روایت متفاوتی از این ماجرا داشته و گفت هزینه برگزاری بازی با تبلیغات محیطی سازمان لیگ حدود یک میلیارد و سیصد میلیون و بدون آن 239 میلیون است و به نوعی از همدلی شرکت توسعه با پرسپولیس و استقلال گفت، او اعلام کرد باشگاه استقلال هفته گذشته بابت تبلیغ و استفاده از ال ای دی های ورزشگاه یک میلیارد و 239 میلیون تومان داده و باشگاه پرسپولیس ولی مایل بوده امروز بازی را بدون تبلیغات محیطی و با هزینه تعرفه جدید یعنی 239 میلیون برگزار کند اما سازمان لیگ از برگزاری بازی ها بدون تبلیغات محیطی دچار ضرر شده و مخالف برگزاری بازی بدون تبلیغات محیطی بود و ما هم گفتیم اگر می خواهید تبلیغ کنید باید هزینه اش را بدهید. طبق تعرفه ما، اگر آنها بخواهند از ال ای دی های تبلیغاتی آزادی استفاده کنند، هزینه اش یک میلیارد تومان است، نمی شود که پول در بیاورند و پول ما را ندهند.

شیرازی رییس هیات فوتبال هم با موبایل روشن مقابل دوربین تلویزیون حاضر شد و گفت مشکل حل شده است و 10 دقیقه دیگر بازی برگزار خواهد شد، روایت او به گونه ای بود که مخاطب فکر می کرد شیرازی می خواهد بگوید مشکل را من حل کردم و تمام شد!

دعوا همچنان بر سر تبلیغات محیطی است. بعد از آن که سازمان لیگ مانع اجرای تبلیغات محیطی از سوی باشگاه استقلال شد، استقلال هم شرکت توسعه و تجهیز را به عنوان موافق خود به صحنه آورد. شرکت توسعه و تجهیز می گوید یا سازمان لیگ خودش را کنار بکشد و اجازه بدهد باشگاه ها خودشان تبلیغ کنند یا اگر می خواهد خودش تبلیغ کند، هزینه اش را هم بپردازد.

سازمان اقتصادی سازمان لیگ مخالف واگذاری تبلیغات به پرسپولیس و استقلال بود، دفعه قبل مشکل با دستور فدراسیون رفع و رجوع شد اما این بار به ادعای عاصم یوسفی، شرکت توسعه بنا به دستور مستقیم وزیر ورزش از حق خود گذشته و مجوز برگزاری بازی را داده است، البته در این میان وقتی صادق درودگر از سازمان لیگ روی خط آمد اعلام داشت هیچ تلفنی از سوی وزیر نشده و مشکل به شکل دیگری حل شده است.

به هرحال در ادامه دعوای بی حاصل تبلیغات محیطی، سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز وارد جنگ شدند و در مجموع 31 دقیقه مردم را معطل کردند و همه چیز به همین سادگی تمام شد، یکی نگران کنداکتور برنامه بود و یکی نگران سهمش و دیگری نگران اعتبارش و هیچ کس نگران حرمت مردم نبود، انگار نه انگار مردم حضور دارند.

هفته قبل سازمان لیگ گفت من طبق مصوبه ام عمل می کنم و با کسی کاری ندارم و مصوبه ام این است که تبلیغات محیطی باید دست سازمان لیگ باشد و باشگاهها اگر می خواهند باید ضمانتنامه کتبی بدهند و این هفته شرکت توسعه و تجهیز گفت من طبق تعرفه ام عمل می کنم و می خواهی روی ال ای دی تبلیغ کنی باید یک میلیارد تومان بدهی! تا فعلا تعرفه در جواب مصوبه، ادامه گروکشی طرفین در این دعوا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج