۱۱۷۳۸۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منصوریان: داور بازی از تونل مذاب گذشت

علیرضا منصوریان برخلاف استقلالی‌ها از عملکرد اکبریان ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که دیگر قصد ندارد به اتفاقات داوری بپردازد، چون به تیمش ضرر می‌رساند.

ورزش سه: علیرضا منصوریان برخلاف استقلالی ها از عملکرد اکبریان ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که دیگر قصد ندارد به اتفاقات داوری بپردازد چون به تیمش ضرر می رساند.

علیرضا منصوریان پس از تساوی نفت آبادان مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر در کنفرانس خبری حاضر شد و حرف هایش را در مورد جریان بازی آغاز کرد: در نیمه اول خیلی زود به خواسته مان رسیدیم و روی ضربه ایستگاهی و کرنر کار کرده بودیم. بخشی از آن تیم در کادر من بودند و می دانند ما روی ضربه ایستگاهی خیلی کار می کنیم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به مصدومیت برخی بازیکنان توضیح داد: بعد از گل مقداری عقب نشینی کردیم. یکی دو بازیکن ما با مصدومیت ادامه دادند اما شروین بزرگ مجبور به خروج شد. از امیری خیلی راضی هستم. بعد از شانسی که در نیمه اول به استقلال دادیم، در نیمه دوم با دو سه تغییر به خصوص در سمت راست، کار کردیم. دو سه مصدوم در این جناح داریم. سعی کردیم از آن ها استفاده نکنیم. وقتی شکل بازی عوض شد و به سراغ بازی مالکانه رفتیم، خیلی خوب کار کردیم. بچه‌ها فوق العاده بودند. به آن‌ها گفتم وقتی در موقعیت سه به دو یا چهار به دو هستید، گل بزنید. استقلال و پرسپولیس شانس زیادی به شما نمی‌دهند. چندین موقعیت داشتیم که می‌توانستیم به راحتی به گل دوم برسیم حتی در دقایق ۸۰، ۸۶ و ۹۰ با ریتمی که به بازی دادیم توانستیم آن را کنترل کردیم.

او ادامه داد: بخواهم عادلانه صحبت کنم در نیمه اول بعد از گل بازی در اختیار استقلال بود و نیمه دوم در اختیار ما، در قسمت فینیشینگ باید بیشتر زحمت بکشیم آنقدر که دروازه با بچه‌های ما بیشتر آشنا شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص داوری مسابقه و صحنه‌ای که تیم استقلال اعتقاد به پنالتی داشت، عنوان کرد:‌ استثنئاً داوری اکبریان برایم حساس شده بود تا ببینم او چگونه می‌تواند از این تونل مذاب رد شود. کمک‌های او همسو با توپ حرکت می‌کردند. خودش هم به صحنه‌‌ها نزدیک بود. من خودم را درگیر مسائل داوری نمی‌کنم. نمی‌دانم در مورد کدام صحنه صحبت می‌کنید. در استقلال و ذوب‌آهن و همچنین آلومینیوم با سوت اکبریان برد، باخت و مساوی داشته‌ام. وقتم را برای نقد داوران نمی‌گذارم. پارسال این کار را کردم و ضرر آن را خودم و تیمم دیدیم.

وی با تمجید از عملکرد اکبریان داور مسابقه بیان کرد: امروز روی اکبریان و تیمش حساس بودم. آنها خیلی خوب کار کردند. ۵-۶ آوانتاژ خوب به ما داد ۳-۴ ادامه بازی هم روی یامگا و قاسمی‌نژاد داد. صحنه پنالتی را نمی‌دانم کدام صحنه بوده، چون برداشتم این است که برخوردی در محوطه جریمه اتفاق نیفتاده است.

منصوریان در مورد تفاوت کیفیت‌ تیم‌ها در ایران نیز حرف زد و گفت: به بچه‌ها گفتم که همیشه اعتقاد دارم سقف فوتبال ما خیلی کوتاه است. جعفر سلمانی دو سال پیش اینجا بود لژیونر شد و الان در استقلال است. از جنس او شاید ده‌ها بازیکن باشند. سقفی نداریم که بگوییم این تیم برتر است و یا این تیم پایین‌تر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج