جاباما
۱۱۷۷۲۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توقف ناامید کننده بارسا مقابل اوساسونا

بارسلونا برتری را در دقایق پایانی از دست داده و در خانه اوساسونا با نتیجه ۲-۲ متوقف شد.

ورزش سه: بارسلونا برتری را در دقایق پایانی از دست داده و در خانه اوساسونا با نتیجه ۲-۲ متوقف شد.

بارسلونا که به تازگی با لیگ قهرمانان وداع کرده بود، امشب نیز در خانه اوساسونا عملکرد چندان خوبی نداشت و در نهایت به تساوی و کسب یک امتیاز رضایت داد.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه ۱۲ موفق شد به گل اول خود دست پیدا کند. روی ارسال گاوی بود که نیکو گونزالز در موقعیتی تک به تک با دروازه اوساسونا قرار گرفته و توانست با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کند.

توقف ناامید کننده بارسا مقابل اوساسونا

اما تیم مهمان سراپا حمله شده و خیلی زود موفق شد به گل تساوی دست پیدا کند. روی ارسال مونسایولا، این داویده گارسیا بود که با پروازی بلند و ضربه سر دقیق خود در محوطه جریمه مارک تراشتگن را مغلوب کرده و موفق به زدن گل تساوی شد.

در دقیقه 25 این فرانکی دی یونگ بود که با ارسال خود عبده ازالزولی را در سمت چپ در مقابل دروازه اوساسونا صاحب فرصت کرد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ توسط عثمان دمبله و اثرگذاری عبده ازالزولی بود که بارسلونا موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما هررا به خوبی عکس العمل نشان داد و این موقعیت از دست رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

اما بارسلونا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل دوم دست یافت. ارسال عثمان دمبله بعد از برخورد به داویده گارسیا در مقابل عبده ازالزولی قرار گرفت و این بازیکن با ضربه ای محکم و دقیق توانست گل برتری تیمش را وارد دروازه حریف کند.

دقایقی بعد این عثمان دمبله بود که با حرکت از جناح راست به سمت داخل می توانست برتری بارسلونا را به دو گل افزایش دهد، اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه اوساسونا به بیرون رفت.

در دقیقه 72 و در شلوغی محوطه جریمه بارسلونا بود که آویلا در زاویه ای دشوار فرصت خوبی برای زدن گل تساوی اوساسونا داشت، اما جرارد پیکه با حضور به موقع خود دروازه را نجات داد.

توقف ناامید کننده بارسا مقابل اوساسونا

اما در دقیقه ۸۷ اوساسونا بالاخره به گل تساوی دست یافت. روی دفع توپ بازیکنان بارسلونا بود که آویلا در قوس دایره محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه توانست گل تساوی را وارد دروازه تراشتگن کند. در ادامه تلاش بارسلونا برای زدن گل برتری نتیجه نداشت و بازی با همان تساوی ۲-۲ تمام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج