۱۱۸۱۵۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فران تورس به بارسلونا پیوست

فران تورس، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی با قراردادی تا تابستان سال ۲۰۲۷ به بارسلونا پیوست.

ورزش سه: انتظار هواداران بارسلونا بالاخره تمام شد و فران تورس، ستاره اسپانیایی و گلزن منچسترسیتی با قراردادی تا سال ۲۰۲۷ و بند آزادسازی یک میلیارد یورویی، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد. به این ترتیب مهاجم سابق و ۲۱ ساله والنسیا پس از دنی آلوس به دومین خرید بارسا در بازار زمستانی امسال تبدیل شد. مبلغ انتقال این بازیکن ۵۵ میلیون یورو به اضافه بندهای پاداش اعلام شده است.

به نظر می رسد فران تورس روز سه شنبه به عنوان بازیکن جدید تیم بارسا در نیوکمپ معرفی خواهد شد. اگر انتقال یوسف دمیر به راپید وین قطعی شود، احتمالا فران تورس با پیراهن شماره ۱۱ در ترکیب بلوگرانا به میدان خواهد رفت.

فران تورس به بارسلونا پیوست

فران تورس قادر به بازی کردن در هر پست خط حمله بارسلونا بوده و البته احتمالا در پست وینگر در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت. البته فران تورس در دیدار فینال لیگ ملت های اروپا مقابل فرانسه مصدوم شده و در دو ماه اخیر قادر به حضور در میادین نبوده است. اما تست های پزشکی این ستاره اسپانیایی با موفقیت انجام شده و به نظر می رسد او از حدود سه هفته دیگر قادر به حضور در ترکیب این تیم خواهد بود.

البته قرارداد فران تورس هنوز به صورت رسمی ثبت نشده، اما این اتفاق بعد از طی مراحل اداری و حل مشکلات مربوط به قوانین بازی جوانمردانه اتفاق می افتد. فران تورس همین حدود یک سال قبل از والنسیا راهی منچسترسیتی شد و البته خیلی زود به لالیگا بازگشت. بارسلونا در ماه های اخیر دست به جوان گرایی گسترده ای در ترکیب خود زده و خرید فران تورس نیز در همین راستا انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج