جاباما
۱۱۸۲۸۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش تند باشگاه مشهدی به ماجرای قمه‌کشی

باشگاه شهر خودرو با صدور بیانیه‌ای نسبت به خبرسازی‌های انجام شده درباره درگیری سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی واکنش نشان داد.

ورزش سه: موضوع درگیری سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی از روز گذشته در رسانه‌ها مطرح شده و اخبار عجیبی و غریبی از تیم مشهدی به گوش می‌رسد؛ مسئله‌ای که با تایید سرمربی شهر خودرو همراه شد اما او معتقد بود که اختلافات پیش آمده به شدت و عدت مطرح شده در رسانه‌ها نبوده و مربوط به بازی با پیکان است نه روز قبل از مصاف با سپاهان!

حالا ساعتی بعد از صحبت‌های سیدعباسی، باشگاه شهر خودرو بیانیه‌ای را در این راستا صادر کرده است که بخش‌های مهم را در ادامه می‌خوانید.

در بیانیه باشگاه مشهدی آمده است: «مهم ترین اصل در‌ شغل شریف رسانه داشتن صداقت و احتیاط در برابر نشر اکاذیب می‌باشد؛ لذا هر رسانه (صوتی، تصویری، نوشتاری و مجازی) گوش شنوا و چشم بینای طرفداران هر تیم و مردم هر شهر می‌باشد، پس چقدر این امر‌ مهم است که رسانه‌ها صداقت و انتقال صحیح اخبار را سرلوحه‌ی کار خویش قرار دهند. صحت مطالب مطرح شده مبنی بر درگیری بازیکنان شهرخودرو در رختکن و ضرب و شتم و قمه کشی را می‌توانید در زمان و نوع انتشار این مطالب جستجو کنید؛ درست قبل از بازی حساس مقابل سپاهان!»

ادامه این بیانیه این‌چنین باشگاه مشهدی واکنش نشان داده: « طبق نقل قول برخی از رسانه‌ها این درگیری ها بلافاصله بعد از بازی با پیکان در رختکن رخ داده است؛ پس طبیعتا باید همان روز یا فردای بازی در صورت وجود سند و مدرک مستند از این درگیری خبر مربوطه رسانه‌ای می شد. در‌ این خبر از عبارت درگیری فیزیکی‌ و‌ قمه کشی استفاده شده است، در صورتی که اتفاقی که بعد از بازی حساس مقابل پیکان در رختکن شهر خودرو افتاد حتی مقدار اندکی هم شبیه به مطالب ذکر شده نبوده است.

بلکه بخاطر حساسیت بازی و جایگاه فعلی شهر خودرو در جدول اکثر بازیکنان انگیزه‌ی بالایی برای حضور در ترکیب اصلی دارند و بعد از بازی یکی از بازیکنان به مربی خود بخاطر نبودن در‌ ترکیب اصلی اظهار نارضایتی می‌کند که باشگاه شهرخودرو ضمن تایید اشتباه بازیکن خودی اعتقاد دارد مشابه اینگونه اعتراضات و‌ حتی شدید تر در اکثر تیم ها در سطح لیگ برتر به کرات رخ می دهد.»

باشگاه شهر خودرو در ادامه بیانیه خود با اشاره به طرح موضع قمه‌کشی در رسانه، این چنین گفته است: «سوالی که باقی می‌ ماند قمه در رختکن این تیم‌ چه می‌کرده است؟ و جواب به این صورت است که این قمه فقط حاصل ترشحات ذهن بیمار نگارنده این خبر می‌باشد. باشگاه فرهنگی و ورزشی شهر خودرو ضمن خسته نباشید و آرزوی توفیق خدمت اهالی سالم و پاک رسانه این حق را داراست تا از طریق مراجع ذی صلاح نسبت به خالقین و انتشار کنندگان این خبر کذب اقدام قانونی نماید. تیم حقوقی باشگاه با قدرت تمام در مقابل این گونه تخلفات و نشر اکاذیب خواهد ایستاد تا بلکه کمکی هر چند کوچک‌ به جامعه محترم و بزرگ رسانه و اهالی ورزش نماید.»

در بخش پایانی بیانیه باشگاه مشهدی آمده: «ضمنا تمام اعضای شهر خودرو مشتاقانه و با روی باز دست همه ی عزیزانی را که به کمپین بزرگ ‌اتحاد و همدلی شهرخودرو بپیوندند را به گرمی می‌فشارد و از مردم فهیم و مومن خراسان به خصوص ورزش دوستان تقاضا دارد با دقت مضاعف اخبار مربوطه را از رسانه های معتبر دنبال کنند تا فضای‌جولان برای عده ای که شمشیر را برای دشمنی با این مجموعه تیز کرده اند مهیا نگردد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج