۱۱۸۳۴۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وعده جدید وزیر ورزش درباره واگذاری سرخابی‌ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: به کنفدراسیون فوتبال آسیا قول فراهم کردن مقدمات خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در ماه فوریه یعنی یک ماه دیگر داده ایم.

فارس: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه هفته دوم لیگ بین المللی اسکی آلپاین توچال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کار های خوبی که شروع کردیم واگذاری پرسپولیس و استقلال است و خوشبختانه مراحل خوبی را طی کرده و دولت خیلی خوب کمک می‌کند و جا دارد از رئیس جمهور مردمی تشکر کنم که انصافا بنده شهادت می‌دهم از هفته اول شروع کارشان که من خواهش کردم برای اقدامات در رابطه با واگذاری استقلال و پرسپولیس، استقبال کرده و دستور اکید داد که بنده موافق هستم و این راه را ادامه بدهید.

وی گفت: پس از بررسی در معاونت حقوقی خدمت رئیس جمهور گزارشی تقدیم شد و آقای رئیسی دستوری صادر کرد به وزارت اقتصاد و دارایی و از آنجا به سازمان خصوصی سازی و در حال حاضر هم همکاران بسیار عزیزمان در این سازمان در حال برنامه ریزی هستند.

سجادی تصریح کرد: طبق قولی مکتوب که بنده نامه امضاء کردم و خدمت کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیرکل ارسال کردم، قول دادیم در فوریه مقدمات واگذاری دو باشگاه برای خصوصی سازی را آغاز خواهیم کرد که این نوید بخش اطلاعات و آینده خوب و خبرهای خوب برای حضور این دو باشگاه در بازار بورس و بازار سرمایه است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شایعاتی در خصوص کمیته ملی المپیک به وجود آمده ادامه داد: ما علاقه مندیم که به بهترین شکل این انتخابات برگزار شود و چند برنامه خوب برای ورزش داریم، یکی از آن ها این است که به زودی کمیته اقتصادی برای ورزش تشکیل می‌دهیم و در حال بررسی و انتخاب نفراتش هستیم.

وی بیان کرد: امروز با یک هوای خوب در بین ورزشکاران خوب و زحمت کش و البته بی ادعا در مجموعه توچال هستیم و دعوت می‌کنم از هم میهنان عزیزم تا این فرصت را از دست ندهند و تشریف بیاورند و از این محبت الهی استفاده بکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج