۱۱۸۴۶۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

با یک تساوی سرتان گیج نرود!

واکنش مدیر تیم فوتبال شهرخودرو پس از متوقف شدن برابر پرسپولیس در خانه کمی عجیب بود و انگار یادش رفته تیمش تنها با ۴ امتیاز و بدون برد در انتهای جدول لیگ بیست و یکم قرار دارد.

ایسنا: واکنش مدیر تیم فوتبال شهرخودرو پس از متوقف شدن برابر پرسپولیس در خانه کمی عجیب بود و انگار یادش رفته تیمش تنها با ۴ امتیاز و بدون برد در انتهای جدول لیگ بیست و یکم قرار دارد.

تیم فوتبال شهرخودرو توانست در هفته چهاردهم فوتبال ایران با تساوی یک بر یک، پرسپولیس را متوقف کند و به چهارمین امتیاز خود در این لیگ برسد. شهرخودرو در این دیدار آمار قابل توجهی نداشت اما از نظر دفاعی بهتر از بازی‌های قبل بود و توانست خط حمله تیم رده دومی یحیی گل‌محمدی را متوقف کند.

بعد از این دیدار، سیدمهدی سیدصالحی با انتشار استوری در صفحه شخصی خود با قراردادن پرچم این باشگاه نوشت: این پرچم افتادنی نیست.

شاید باید به مدیر تیم فوتبال شهرخودرو یادآوری کرد که تیمش هم‌اکنون در انتهای جدول است و حسرت گرفتن یک ۳ امتیاز را دارد. بعد از گذشت نیم فصلریال شهرخودرو تنها با ۴ امتیاز از ۱۴ بازی، در انتهای جدول فاصله دارد و برای فرار از منطقه سقوط نیاز به ۸ امتیاز دارد؛ آن هم در صورتی که رقیبان انتهای جدولی این تیم نتوانند در بازی‌های‌شان امتیاز بگیرند. کار برای این تیم در هفته‌های آتی هم سخت است زیرا باید در ۲ بازی خارج از خانه برابر فولاد و آلومینیومی قرار بگیرند که هر کدام در ۶ بازی آخر خانگی‌شان برنده نبودند.

مشکلات مدیریتی باشگاه هنوز وجود دارد و مصاحبه‌های بازیکنان و کادر فنی نشان می‌هد که آن‌ها هم متوجه این قضیه شده‌اند که حمیداوی به تنهایی نمی‌تواند کاری برای تنها نماینده مشهد بکند و این تیم را به ورطه سقوط کشانده است. اعضای تیم فوتبال شهرخودرو به خصوص مدیران این تیم مثل فرهاد حمیداوی و مسعود معمایی باید یادشان بیفتد که یک مساوی مقابل یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر، شاید برای ۲۴ ساعت مایه افتخار باشد اما نه بقا در لیگ برتر را تضمین می‌کند و نه عیب‌های مدیریتی آن‌ها را می‌پوشاند.

نماینده مشهد که از همان ابتدا خشت بنای تیمش را در لیگ بیست و یکم کج گذاشت، حالا خیلی فرصت کم و محدودی برای بقا در لیگ برتر دارد. طبق گفته سیدعباسی، هنوز لیست ورودی و خروجی‌های تیم معلوم نیست که مدیران شهرخودرو بخواهند مذاکرات‌شان را برای حداقل تقویت این تیم در نیم‌فصل انجام دهند. این اوضاع تیم قعر جدولی نشان می‌دهد که اعضای این باشگاه، از مهدی سیدصالحی گرفته تا فراهاد حمیداوی، با یک تساوی برابر تیم رده دوم جدول نباید سرشان گیج برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج