۱۱۸۷۱۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقای اسکوچیچ! فراموش نکن چطور به اینجا رسیدی

هافبک اسبق تیم ملی گفت: کسانی که در عرصه رسانه زحمت می‌کشند در واقع به خیلی‌ها لطف می‌کنند. امیدوارم رسانه‌ها در مورد خیلی‌ها واقعیت‌هایشان را بنویسند.

خبرورزشی: شب گذشته دراگان اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر مدعی شد رسانه‌ها صحبت‌های او را با رسانه پرتغالی اشتباه ترجمه کردند. او مدعی شد: من صحبتی را در رسانه‌ها مطرح می‌کنم و بعضی از رسانه‌ها در ایران حرف‌های من را طور دیگری مخابره کردند و فکر می‌کنم واکنش مهدی طارمی هم مربوط به چنین ماجرایی بود. در این ارتباط سیروس دین محمدی بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی ایران حرف های تازه ای دارد که در زیر می‌خوانید.

*آقای اسکوچیچ! زمانی که سوالی از شما می‌پرسند می‌توانید به آن سوال جواب ندهید. خیلی از خبرنگاران از من هم سوالاتی می‌پرسند ولی اگر نخواهم، پاسخ می‌دهم سوال بعدی. فکر می‌کنم در این جواب یک جمله‌ای من خیلی حرف‌ها باشد.

*اسکوچیچ! همین رسانه‌ها شما را اسکوچیچ کردند. بعضی مواقع برخی گمنام می‌شوند ولی رسانه ها به آنها کمک می‌کنند. صادقانه می‌گویم برخی مربیان را همین رسانه‌ها بزرگ کردند. شاید اگر خبرنگاران و رسانه‌ها نبودند خیلی‌ها اصلا مربی نمی‌شدند.

آقای اسکوچیچ! فراموش نکن با همین رسانه ها به همه جا رسیدی/ اگر خبرنگاران نبودند خیلی ها مربی نمی شدند

*مثال می‌زنم، حمید علیدوستی، او کسی بود که اگر رسانه‌ها به او بیشتر می‌پرداختند شاید حالا حالاها در فوتبال ایران مربیگری می‌کرد ولی حمایتی از او صورت نگرفت. یکسری مربیان را رسانه‌ها کمک می‌کنند و در چشم هستند وگرنه خیلی زود از عرصه کنار می‌روند.

*کسانی که در عرصه رسانه زحمت می‌کشند در واقع به خیلی‌ها لطف می‌کنند. این یک واقعیت است که باید به زبان آورد. امیدوارم رسانه‌ها در مورد خیلی‌ها واقعیت‌هایشان را بنویسند. مردم ما همیشه با هوش هستند، الان همه جا نرم افزار تلگرام و واتس آپ وجود دارد. قدیم فقط شبکه یک بود و ورزش و مردم. مثلا بازیکن فلان تیم یک شوت می‌زند که از ۱۰ متری تیر دروازه رد می‌شود اما در رسانه‌ها می‌نویسند بازیکن شوت خوبی زد. به نظرم باید انصاف را در مورد رسانه‌ها رعایت و گذشته را فراموش نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج