جاباما
۱۱۸۷۷۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس همچنان گزینه اول قهرمانی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند نتیجه گیری پرسپولیس که با هزاران مشکل مدیریتی و مالی دست و پنجه نرم می کند بسیار عالی است و شک ندارم دور از حاشیه نتیجه می گیرد.

مهر: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند نتیجه گیری پرسپولیس که با هزاران مشکل مدیریتی و مالی دست و پنجه نرم می کند بسیار عالی است و شک ندارم دور از حاشیه نتیجه می گیرد.

بهزاد داداش زاده درباره انتخاب مدیرعامل و هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال پرسپولیس مدت‌ها مدیرعامل نداشت و بلا تکلیف امور خود را دنبال می‌کرد. آقای صدری هم زحمات زیادی کشید اما نمی‌توانست مدت طولانی سرپرست باشد و نگرانی‌هایش برای انجام هر حرکت مالی و کاری کاملا قانونی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هیأت مدیره نیز دغدغه خودش را باید حل مشکلات جاری تیم کند. بعد از شوکی که بابت حذف از آسیا گریبان فوتبال باشگاهی کشور و هواداران استقلال و پرسپولیس را گرفت لازم است مشکلات جاری آنها حل شود و مسائل حقوقی برای ادامه مسیر باشگاه داری نیز برطرف گردد.

وی درباره عملکرد فنی این تیم در نیم فصل دور رفت لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس پس از پنج دوره قهرمانی نیاز به انرژی و انگیزه بیشتر دارد. ماندن در قله سخت‌تر از رسیدن به آن است. برایم خیلی شیرین است به تیمی افتخار می‌کنم و هوادارش هستم که بازیکنان و کادر اجرایی و فنی حرفه ای پیدا کرده است. پرسپولیس از بردن سیر نمی‌شود. هر تیمی در دنیا دوران افت زیادی را پس از سال‌ها قهرمانی پیدا می‌کند اما همه می‌بینید که این موضوع در پرسپولیس فعلا اتفاق نیفتاده است.

داداش زاده درباره رقابت دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر تاکید کرد: حیف است دو تیم بزرگ آسیا در اوج قدرت فنی در لیگ قهرمانان سال جاری نیستند. ضرر خیلی بزرگی کردیم که شک نکنید معادلات فوتبالی ما را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد.

او که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم سرخابی پایتخت را در کارنامه دارد، ادامه داد: مطمئن هستم پرسپولیس می‌تواند جای استقلال را در صدر جدول بگیرد. شک ندارم این اتفاق خواهد افتاد و پرسپولیس هم به خواسته اش زودتر از همیشه می‌رسد. استقلال نتایج خوبی گرفته است اما این تیم در ادامه مسیر مقابل توان فنی پرسپولیس کم می‌آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج