۱۱۸۸۰۳۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تعویق بازی‌ها به سود استقلال نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به تعویق افتادن بازیهای استقلال در لیگ و جام حذفی اصلا به سود این تیم نیستن و منجر به فشرده شدن بازی‌ها در آینده می‌کند.

خبرگزاری مهر: اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال اظهار داشت: به طور حتم نه اعضای کادر فنی و نه بازیکنان استقلال به دنبال تعویق در بازی‌های لیگ و جام حذفی نبوده و نیستند چون در این صورت کارشان در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود. بازی‌های نیم فصل دوم همین طوری و به خودی خود دشوارتر و فشرده‌تر از نیم فصل اول هست، چه رسد به آنکه بازی‌های معوقه هم باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه کرونا باعث شد تا دیدار حذفی این تیم معوقه شود و برخلاف آنچه خیلی‌ها تصور می‌کنند استقلالی‌ها خودشان دنبال تعویق در بازی بودند، اصلاً این‌طور نیست و هر یک بازی که به تاخیر و تعویق بیفتد در آینده لطمه خودش را وارد می‌کند.

کارگرجم در خصوص عملکرد آبی پوشان در نیم فصل اول خاطرنشان ساخت: استقلال باوجود فراز و نشیب‌هایی که داشت نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت. این اولین باری بود که آبی پوشان یک نیم فصل بدون شکست را تجربه کردند و باید این اتفاق خوب را به فال نیک گرفت. همین عملکرد انتظار را از این تیم بالا برده است.

وی اضافه کرد: مجیدی و دستیارانش می‌توانند با روحیه و انگیزه بالایی که در بازیکنان این تیم ایجاد شده حرکت تیمشان به سوی قهرمانی را تسریع نمایند. اما لازمه این کار حضوری هوشمندانه در نقل و انتقالات نیم فصل است. مسلماً در نیم فصل دوم بازی‌ها مشکل تر و امتیاز گرفتن از رقبا سخت‌تر می‌شود و لازمه ادامه حضور موفق در کورس قهرمانی انجام نقل و انتقالاتی هوشمندانه خواهد بود.

مدافع اسبق آبی پوشان تصریح کرد: البته استقلال تعداد زیادی بازیکن نیاز ندارد و از نظر من شاید با جذب ۲ تا نهایتاً ۳ بازیکن جدید این تیم در حد قهرمان شدن تقویت شود. منوط به اینکه این خریدها به موقع و در جای مناسب انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج عباس ببری

      آره داش تو راست میگی،اگر در آن شرایط به پیکان می باختند قطعا هم از نظر روانی روی بازیکنان تاثیر گذار بود وهم اسباب تمسخر وکری خوانی رقبا فراهم میشد خوب فهمیدن چه موقع بروند توی غار.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج