جاباما
۱۱۸۹۴۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حسرت یاران محبی در فینالیست‌شدن

تیم سانتا کلارا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود برابر اسپورتینگ شکست خورد.

ورزش سه: تیم سانتا کلارا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود برابر اسپورتینگ شکست خورد.

در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ فوتبال پرتغال، تیم سانتا کلارا در حالی که مثل مسابقات گذشته‌اش محمد محبی را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ چهارشنبه شب مقابل اسپورتینگ لیسبون قرار گرفت.

سانتا کلارا در دقیقه ۳۲ به گل اول رسید، اما هشت دقیقه پس از آن با یک گل به خودی دروازه خود را باز شده دید و نتوانست نیمه نخست را با برد مقابل اسپورتینگ لیسبون پشت سر بگذارد.

یاران محبی در دقیقه ۶۳ یک اخراجی و پنالتی دادند و گل دوم را هم مقابل اسپورتینگ لیسبون دریافت کردند تا کار سختی برابر حریف مدعی خود برای جبران نتیجه و زنده نگه داشتن شانس صعود به فینال لیگ‌کاپ داشته باشند.

مهاجم ایرانی سانتا کلارا که در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل موریرنسی گلزنی کرده بود، در دقیقه ۷۳ به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش وارد زمین شد ولی در مدت حضورش نتوانست کاری انجام بدهد تا بازنده زمین را ترک کنند.

سانتا کلارا که ۲۱ روز قبل در هفته هفدهم لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل اسپورتینگ لیسبون شده بود، در بازی نیمه نهایی لیگ‌کاپ نتوانست این تیم را شکست بدهد تا در راهیابی به فینال ناکام بماند.

محمد محبی، مهاجم ایرانی سانتا کلارا که در این فصل پنج بار در لیگ برتر پرتغال و یکبار در لیگ‌کاپ به میدان رفته بود، در حضور ۲۵ دقیقه‌ای مقابل اسپورتینگ فرصتی برای جبران نتیجه به دست نیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج