۱۱۹۰۰۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توهین عجیب یک مقاله به هم‌تیمی طارمی

مقابله منتشر شده در یک نشریه پرویی علیه لوئیس دیاز، واکنش‌هایی منفی در کشور کلمبیا داشت.

ورزش سه: تیم ملی پرو بامداد امروز توانست در زمین کلمبیا پیروز شده و شانس صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را افزایش دهد. بازی تا دقیقه ۸۵ بدون گل دنبال می شد که پرو به گل رسید و به این ترتیب کلمبیا برای ششمین بازی متوالی از کسب پیروزی بازبماند و در این شش بازی حتی موفق به زدن یک گل هم نشده است.

روز قبل از این بازی مقاله منتشر شده در نشریه پرویی "ترومه"، جنجال ساز شده بود. نویسنده این مطلب با نام مستعار "ال بومباردرو"، به دو بازیکن کلمبیا توهین کرده بود و با وجود اینکه نشریه مذکور چندان مشهور نیست اما این مطلب بازتاب منفی گسترده ای در کلمبیا داشت.

توهین عجیب یک مقاله به هم‌تیمی طارمی

نویسنده در ابتدا به غیبت لوئیز موریل و دووان زاپاتا دو مهاجم ارزشمند کلمبیا در این بازی اشاره کرده بود و این‌که درغیاب این دو، مدافعان پرو نباید مشکل چندانی برای مهار بوره و فالکائو داشته باشند اما تاکید کرده بود که لوئیز دیاز، ستاره پورتو که گفته می‌شود به‌زودی راهی لیورپول خواهد شد، مهره‌ای خطرناک است و آلدیتو کروز مدافع راست پرو هرگز نباید منطقه خود را ترک کند.

نکته عجیب اینکه نویسنده برای توصیف دیاز نوشته بود:« دیاز چهره‌ای هم‌چون هفت تیر کش‌ها و قاچاق‌چی‌ها را دارد و باید از او ترسید.»

نویسنده هم‌چنین به داوید اوسپینا گلر کلمبیا هم توهین کرده بود. او اوپسینا را با شخصیت اصلی یکی از برنامه‌های کمدی معروف مکزیک مقایسه کرده و نوشته بود که او روی دستکش‌هایش کَره دارد و نمی تواند یک توپ را هم مهار کند!

سوتی اوسپینا در بازی 4 سال قبل پرو و کلمبیا بهانه‌ای برای نویسنده بود تا این گلر سابق آرسنال و حال حاضر ناپولی را زیر سوال ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج