جاباما
۱۱۹۰۱۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عابدزاده را به اردوی بعدی ایران دعوت نکنید!

مربی پونفرادینا ضمن تبریک صعود ایران به جام جهانی ابراز امیدواری کرد که امیر عابدزاده به اردوی بعدی ایران در فروردین ماه دعوت نشود.

ورزش سه: تیم ملی کشورمان دو روز پیش با پیروزی ۱-۰ بر عراق در ورزشگاه آزادی صعودش به جام جهانی قطر را قطعی کرد. این سریع‌ترین صعود ایران به رقابت‌های جام جهانی بود. در دیداری که ایران تسلط کاملی بر میهمانش داشت و البته عراقی‌ها نیز موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند، حضور امیر عابدزاده درون دروازه جلب توجه می‌کرد.

امیر که جا پای پدر گذاشته، گلر اول ایران بود و دروازه‌اش را نیز بسته نگاه داشت. دروازه‌بان اول پونفرادینا اسپانیا حالا امیدوار است هم‌چون پدرش احمدرضا عابدزاده حضور در جام جهانی را نیز تجربه کرده و گلر اصلی ایران در این رقابت‌ها باشد.

نشریه آاس به بهانه صعود ایران و نیز حضور امیر عابدزاده درون دروازه نوشت:« گلر اول پونفرادینا این فرصت را دارد تا هم‌چون پدرش احمدرضا در جام جهانی به میدان برود و از دروازه ایران دفاع کند. احمدرضا دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود. ایران در فرانسه و نیز ۴ دوره دیگری که در جام جهانی بوده هرگز نتوانسته به دور حذفی صعود کند ولی شاید دور بعد این طلسم شکسته شود.»

پرز بولو مربی پونفرادینا هم در نشست خبری خود صعود ایران به جام جهانی را تبریک گفت:« خیلی خوشحالیم که امیر دروازه‌بان ثابت ایران در بازی برابر عراق بود و اینکه ایران توانست به مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان راه پیدا کند.»

جالب این‌که او ابراز امیدواری کرد که با توجه به قطعی شدن صعود ایران، امیر عابدزاده در فیفادِی بعدی به تیم ملی دعوت نشود و در اردوی پونفرادینا بماند چرا که به او شدیدا نیاز دارند. فیفا‌دی بعدی ماه مارس(فروردین) خواهد بود.

این درخواست مربی پونفرادینا درنوع خود می‌تواند عجیب هم باشد چرا که امیر عابدزاده به تازگی توانسته پیراهن اول تیم ملی ایران را به‌دست بیاورد و در بازی‌های ماه مارس نیز جدال برابر کره از لحاظ حیثیتی اهمیت بالایی خواهد داشت. طبعا در این بازی بهترین و آماده ترین گلر درون دروازه قرار خواهد گرفت و بعید است اسکوچیچ از عابدزاه به تیم ملی دعوت نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج