۱۱۹۰۱۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاگردان فن‌مارویک به دنبال ۳امتیاز در آزادی

تیم ملی فوتبال امارات برای افزایش امید و شانس خود برای صعود به پلی‌آف جام جهانی، نیازمند پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه پیش‌رو است.

ورزش سه: تیم ملی ایران بعد از کسب مجوز صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان اولین تیم آسیایی، سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه باید در مقابل تیم ملی امارات قرار گیرد؛ در گروه A، کره جنوبی مقابل لبنان به برتری رسید تا در یک‌قدمی صعود به عنوان تیم دوم گروه قرار بگیرد و صعود مستقیم به جام جهانی کار بسیار دشواری برای امارات شود.

دوئل با ایران برای اماراتی‌ها بازی بسیار حساسی به‌شمار می‌رود و برای به دست آوردن جایگاه سوم، امارات به ۳ امتیاز نیاز دارد؛ الخلیج مارات در یادداشتی توضیح داده: «وقت گریه نیست که بخواهیم به گذشته نگاه کنیم که چه امتیازی را از دست داده‌ایم، اما از بازی مقابل سوریه کلمه پیروزی برای امارات برگشت و بعد از آن در اولین بازی در زمین خودی، امارات توانست به برتری برسد.

شاگردان فن‌مارویک به دنبال ۳امتیاز در آزادی

اماراتی‌ها به 3 امتیاز حساس در بازی مقابل سوریه رسیدند و شانس خود را برای رسیدن به پلی‌آف زنده نگه داشتند؛ اتفاق خوب برای امارات این بود که رقبای مستقیم این تیم در راه کسب سهمیه پلی‌آف بازی‌های خود را واگذار کردند، عراق مقابل ایران مغلوب شد و لبنان به کره جنوبی باخت. این نتایج باعث شد تا در دو بازی گذشته، نتایج به سود امارات رقم بخورد، چرا که آن‌ها در هفته ششم هم مقابل لبنان برد دراماتیکی را به‌دست آورده‌اند.»

الخلیج با تمجید از فن‌مارویک نوشته است: «او مربی آرامی است که رفته‌رفته توانسته نتایج خوبی را به‌دست آورد و کایو را در خط حمله گذاشته است؛ او خود را در قامت یک ستاره معرفی کرده و یک گل را در نیمه اول مقابل سوریه به ثمر رسانده و در گل دوم هم در نقش گلساز حاضر شد.»

این وب‌سایت اماراتی در تحلیل عملکرد بازیکنان تیم ملی این کشور توضیح داده: «در همان بازی که کایو عملکرد خوبی داشت، ولید عباس و محمد العطاس نمایش خوبی را در خط دفاعی از خود نشان دادند و توانستند حملات مهاجم خطرناکی مثل عمر السوما را دفع کنند، به طوری‌که این مهاجم کهنه‌کار و باتجربه نتوانست کاری در مقابل امارات انجام دهد. العطاس مرد دائمی برای فن‌مارویک است و این مربی اعتماد زیادی به العطاس دارد و این فرصت را به او داده تا در سطح بین‌الملل بازی کند. العطاس در مقابل سوریه بسیار خوب و حرفه‌ای توانست در برابر رقبایش بجنگد و در میدان خوب حاضر شده است.»

در بخش پایانی این یادداشت، به موضوع عدم استقبال تماشاگران از مسابقه با سوریه اشاره شده و آمده است: «تماشاگر زیادی برای مسابقه قبلی به ورزشگاه نیامده بودند که فن‌مارویک از هواداران خواسته تا اعتماد خود را به تیم ملی بدهند، درست است که فاصله با 2 تیم اول زیاد بوده اما اگر 3 امتیاز دیگر را بگیریم، می‌توانیم خیال خودمان را از رسیدن به مرحله بعدی آسوده کنیم و برای بازی با ایران خود را در بهترین شرایط آماده می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج