اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۰۶۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سجادی: اثرات حمایتی از پرسپولیس را خواهید دید

وزیر ورزش و جوانان با حضور در محل آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با امارات با بازیکنان و اعضای تیم به گفتگو پرداخت.

ورزش سه: حمیدرضا سجادی با حضور در محل تمرین شاگردان دراگان اسکوچیچ بار دیگر حمایت کامل این وزارتخانه را از تیم ملی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و حمایت لازم، شرایط موفقیت آنها در جام جهانی فراهم شود.

سجادی در ابتدای صحبت‌هایش درباره پرداخت پاداش صعود گفت: این صعود واقعا ارزشمند است و امیدوارم مبارک مردم ایران و همچنین فدراسیون باشد. برای تک تک اعضای بازیکنان و کادرفنی و همکاران آرزوی موفقیت می کنم. کسانی که مبتلا به کرونا هم شدند آرزوی سلامتی برای آنها دارم و امیدوارم هر چه زودتر به تمرینات برگردند.

وی با اشاره به دیدار تیم ملی ایران و امارات که فردا برگزار خواهد شد گفت: به امید خدا فردا هم امیدوارم بازی خوبی باشد و به دلیل بحث امیکرون از نعمت حضور تماشاگران محروم هستیم و تلاش هم کردیم و خواهش کردیم که تجدید نظر شود که البته موافقت نشد و این به دلیل استانداردهایی هست که موجود است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چرا با این وجود کنسرت ها برگزار می‌شود، گفت: چیزی که من پیگیری کردم پاسخ این بوده و قوانین موجود جزو مصوبات است.

سجادی درباره مشکلات اساسنامه فدراسیون فوتبال و پیگیری‌هایی که در این خصوص صورت داده اند گفت: پیگیر هستیم و مجلس شورای اسلامی همراهی و مودت و دغدغه مندی داشتند به خصوص کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که امیدواریم با همفکری بهترین تصمیم را بگیرند.

سوال بعدی از وزیر ورزش مربوط به هیات مدیره پرسپولیس و مشکلات این باشگاه بود که با این واکنش همراه شد: اقداماتی حمایتی کردیم که در یکی دو روز آینده اثراتش مشخص می شود. از درون باشگاه خبر ندارم و از اقداماتی که بود خبر ندارم. یکی دو نفر را در هیات مدیره معرفی کرده بودیم و هیات مدیره حتما تقویت می‌شود.

وزیر ورزش در پایان با اشاره به انتظاراتی که بابت صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد گفت: قطعا برنامه ما حمایت از تیم ملی است و برنامه های فدراسیون برای ما مهم است. برنامه ها قطعا فنی و مدیریتی است. آنهابرنامه مدونی دارند. وقتی با این کیفیت این مرحله را پشت سر گذاشته قطعا برنامه داشته. از این ببعد هم قطعا راه دشوارتر است. رقبای ما هم تیم های دست و پا بسته ای نیستند. باید متفاوت به ادوار گذشته ظاهر شویم. انتظار هواداران فوتبال این است که بعد از این صعود ارزشمند که کار بزرگی را صورت دادند و حمایت بیشتری صورت گیرد و سعی خواهیم کرد بیشتر در خدمت این عزیزان و جوانان غیور ما باشیم. با این صعود کل کشور خوشحال شد و باید کمک کنیم. از موج علاقمندی را که در رسانه ها می بینم بابت سوالاتی که در خصوص باشگاه ها و آینده تیم ملی و ... دارید روحیه پاسخگویی ما را هم بالا می برد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط موفقیت را بیشتر فراهم سازیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج