۱۱۹۰۹۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقام سنگین بازیکن قرضی از مسی و یارانش

پاریسن ژرمن توسط دروازه بان خودش از جام حذفی فرانسه حذف شد چرا که مارسین بولکا دروازه بان قرضی این تیم دو پنالتی را برای نیس مهار کرد.

فوتبالی: پاریسن ژرمن توسط دروازه بان خودش از جام حذفی فرانسه حذف شد چرا که مارسین بولکا دروازه بان قرضی این تیم دو پنالتی را برای نیس مهار کرد.

انتقام سنگین بازیکن قرضی از مسی و یارانش

دو تیم در 120 دقیقه در جریان بازی به تساوی بدون گل در پارک دو پرنس رضایت دادند و در ضربات پنالتی، نیس با نتیجه شش بر پنج به پیروزی رسید.مسی و امباپه پنالتی هایشان را به گل تبدیل کردند اما بولکا که قرضی در این تابستان به نیس ملحق شده، پنالتی های پاردس و سیمونز را مهار کرد تا تیم کریستوف گالتیه به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

بولکا از حذف تیم اصلی خود نه تنها ناراحت نشد بلکه احساساتش را کاملا رها کرد. در حقیقت بولکا با مهار پنالتی سیمونز به صعود تیمش کمک کرد و بعد از آن برای جشن گرفتن نزد هم تیمی هایش رفت. بولکا پس از گلش با خوشحالی زانو زد و در رختکن هم به جشن گرفتن ادامه داد.

انتقام سنگین بازیکن قرضی از مسی و یارانش

دروازه بان لهستانی در آکادمی چلسی رشد کرده بود و در این تیم تجربه قهرمانی متوالی در جام حذفی جوانان را داشت. این بازیکن با اتمام قراردادش با چلسی در تابستان ۲۰۱۹ راهی پی اس جی شد که فقط دو بازی در لیگ فرانسه داشت و در سالهای اخیر قرضی به تیم هایی نظیر کارتاخنا و شاتورو رفت.

این دروازه بان ۲۲ ساله حالا توانسته ارزشهای خود را به مدیران پی اس جی ثابت کند و از تیم سابقش انتقام بگیرد. این بازیکن در تابستان شماره ۳۰ پی اس جی را در اختیار داشت اما مجبور

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج