۱۱۹۰۹۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسکوچیچ: انتخابم در مورد نورافکن درست بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز دو مورد مرا راضی نگه می‌دارد، ابتدا نمایشی که در نیمه اول داشتیم، توپ را کنترل کرده و خیلی خوب بازی کردیم.

فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز دو مورد مرا راضی نگه می‌دارد، ابتدا نمایشی که در نیمه اول داشتیم، توپ را کنترل کرده و خیلی خوب بازی کردیم.

دراگان اسکوچیچ پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: امروز دو مورد مرا راضی نگه می دارد. ابتدا نمایشی که در نیمه اول داشتیم، توپ را کنترل کرده و خیلی خوب بازی کردیم.

اسکوچیچ: انتخابم در مورد نورافکن درست بود

وی افزود: در نیمه دوم با اخراج صادق محرمی تیم مقداری تحت فشار قرار گرفت. خیلی راضی هستم با وجود تحمل این فشار توانستیم خطرات بیشتری نسبت به حریف ایجاد کنیم. بابت این دو موضوع بسیار راضی هستم.

وی درباره دلیل استفاده از امید نورافکن به جای مدافعان تخصصی حاضر در فهرست تیم ملی برای این بازی که پس از صعود به جام جهانی اهمیت کمتری داشت، توضیح داد:‌ امید نورافکن امروز بازی بسیار خوبی انجام داد و نشان داد تصمیم من درست بوده است. برای بخش مدافعان تیم در این بازی باید راه حل جدیدی انتخاب می‌کردیم. به همین دلیل نورافکن انتخاب من بود. انتخاب درستی هم بود و خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: البته گفتید این بازی دارای اهمیت کمتری بود اما کاملا دیدار پراهمیتی بود. سوال کردید چرا راهکارهای جدیدی را امتحان نکردم اما دقیقا همین کار را کرده و از نورافکن در پست دفاع وسط استفاده کردم. زمانی که امارات دست به تعویض زد و مهاجمان بلند قامت خود را به بازی آورد ما هم واکنش نشان داده و مدافعان وسط دیگری را به بازی آوردیم تا برتری خود را در توپ‌های بلند حفظ کنیم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه تیم ملی در دو دیدار اخیرش با وجود فرصت‌های زیادی که به دست می‌آورد و به تیم حریف هم موقعیت‌های کمی می‌دهد، فرصت‌های زیادی را از دست داده و این موضوع شاید در دیدارهای سخت‌تر، سبب نگرانی شود، توضیح داد: من بازیکنان باکیفیتی در قسمت حمله و پیشانی هجومی تیم ملی دارم. طبیعی است بازیکنی موقعیتی را از دست بدهد. جدا از تمام بحث‌ها به بازیکنانم افتخار کرده و از مهاجمانم بسیار راضی هستم. این موضوع و دغدغه‌ای نیست که بخواهم به آن بپردازم. همانطور که گفتم از بازیکنانم رضایت کامل دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج