۱۱۹۱۲۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گلزن سابق پرسپولیس خانه‌نشین شد

کریم باوی مهاجم گلزن اسبق تیم‌های ملی و پرسپولیس این روز‌ها در بستر بیماری است و دوران نقاهت پس از یک عمل جراحی سخت را پشت سر می‌گذارد.

خبر ورزشی: کریم باوی یکی از گلزنان حرفه‌ای فوتبال ایران در دهه ۶۰ بود و در ۲۳ بازی برای تیم ملی ۱۲ گل به ثمر رساند. او از مجروحان دفاع مقدس است که چندین ترکش خمپاره در بدنش دارد و این روزها در بستر بیماری و خانه نشین شده است.

کریم باوی چندی پیش عمل جراحی سختی انجام داد و به واسطه همان مشکلاتی که بابت وجود ترکش در بدنش داشت مجبور شد مثانه خود را جراحی و تخلیه نماید.

گلزن سابق پرسپولیس خانه‌نشین شد

به گفته پزشکان حال عمومی گلزن اسبق پرسپولیس و تیم ملی خوب است اما به هر حال این عمل جراحی سخت او را در شرایط خاصی قرار داده و باید به صورت شبانه روزی مورد مراقبت های ویژه باشد. اکبر یوسفی و حمید استیلی دو ملی پوش اسبق فوتبال ایران اکثر کارهای او را طی این مدت انجام داده‌اند و شرایط را برای عمل جراحی کریم باوی پیگیری کردند.

به گفته یکی از نزدیکان این ملی پوش سابق نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه پرسپولیس هیچ اهمیتی به وضعیت کریم باوی نداده‌اند و حتی زمانی که نامه ای را به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون ارسال کردند تا وضعیت بحرانی این ملی‌پوش پیشین پرسپولیس مورد توجه قرار بگیرد پاسخی دریافت نکردند.

کریم باوی سالها بازیکن پرسپولیس بود و یکی از بهترین سرزمین های تاریخ فوتبال ایران است. برخی ملی پوشان فوتبال کشورمان از جمله علی دایی و کریم باقری کمک هایی را برای بهبود وضعیت کریم باوی انجام دادند و حمید استیلی و اکبر یوسفی نیز مرتباً مشکلات این ملی پوش گلزن کشورمان را رتق و فتق می کنند و همچنین دکتر کیهانی نیز نگاه ویژه‌ای به وضعیت باوی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج