۱۱۹۱۸۵۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: نباید در انتخاب‌های اسکوچیچ دخالت کرد

سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است که پیروزی این تیم مقابل فولاد و قهرمانی در سوپرجام از چند جهت می‌تواند به سرخپوشان کمک کند.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان درباره دیدار روز دوشنبه سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: امیدوارم با توجه به تلاشی که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در این روز‌ها داشته‌اند، آرامش به پرسپولیس برگشته باشد و یحیی گل‌محمدی با ذهن آزاد و راحت کارش را ادامه دهد. پیروزی در این بازی از چند منظر برای پرسپولیس حائز اهمیت است. اول اینکه یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه می‌کند و دوم شرایط روحی و روانی تیم برای شروع نیم فصل دوم بهبود پیدا می‌کند. حُسن بزرگ پیروزی در این بازی اما این است که بعد از تنش‌ها و حاشیه‌هایی که وجود داشته پرسپولیس می‌تواند با کسب جام مسیر تازه‌ای را برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر آغاز کند.

وی تأکید کرد: بازی با فولاد راحت نیست. فولاد تیم قابل احترامی است و با آمدن نکونام شرایط بهتری دارد. فولاد نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای‌ نیست و باید حساب ویژه‌ای روی آن باز کرد. شکست دادن فولاد نیاز به برنامه دارد. دو تیم اخیراً در لیگ برتر با هم دیدار کرده‌اند که آن بازی با شکست فولاد همراه بوده و این اتفاق صددرصد روی کار این تیم در این بازی تأثیرگذار خواهد بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به انفعال این باشگاه در نقل و انتقالات، عنوان کرد: شک نکنید نیاز است که پرسپولیس بازیکنان جدیدی جذب کند. این موضوع خیلی مهم‌تر از زمین تمرین و این مسائل بود. پرسپولیس در پست‌هایی که کمبود بازیکن دارد، باید نفرات مدنظرش را جذب کند. این تیم برای ادامه لیگ کار سختی داشته و به جز احمد گوهری در درون دروازه، تیم حداقل در دو پست دیگر نیاز به بازیکن جدید دارد. از یک طرف مشکل مالی وجود دارد و از طرف دیگر، باز و بسته شدن پنجره شرایط را دشوار کرده است.

درخشان درباره اظهارات فرهاد مجیدی درباره قرار گرفتن سیاوش یزدانی روی نیمکت در دیدار تیم ملی مقابل امارات، یادآور شد: چرا برای هر چیزی دنبال مقصر می‌‌گردیم؟ باید به تفکر سرمربی احترام بگذاریم. مگر می‌توانیم حق سرمربی تیم ملی را گرفته و به جای او تصمیم بگیریم؟ اسکوچیچ یک. بازیکن را در یک پست جدید بازی می‌دهد و این کار ریسک بالایی دارد ولی این ریسک فقط برای سرمربی است و او باید در صورت نتیجه نگرفتن، جوابگو باشد.

وی گفت: اختیار انتخاب بازیکنان برعهده سرمربی است و هرطور که تصمیم بگیرد، قابل احترام است. اینکه بشینیم و ایراد بگیریم که آن بازیکن (سیاوش یزدانی) شرایط خوبی داشته و بازی نکرده کمکی به این بازیکن و تیم ملی نمی‌کند. مربی به هر دلیلی قصد استفاده از این بازیکن را نداشته و اگر نتیجه نمی‌گرفت هجمه‌ها علیه سرمربی تیم ملی زیاد می‌شد اما اکنون که با بازی کردن نورافکن در آن پست مشکلی ایجاد نشد نباید به کادر فنی تیم ملی ایراد گرفت و در انتخاب‌هایش دخالت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این آقا بگید اگر بجای سیاوش یک پرسپولیسی می‌بود باز این حرف رو میزدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج