۱۱۹۲۵۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقلال - پیکان؛ یک عصر خوب در اکباتان

امروز در آخرین بازی مرحله یک‌هشتم جام‌حذفی، صعود استقلال قطعی به‌نظر می‌رسد، اما فراموش نکنیم که سپاهان، فولاد و گل‌گهر در همین مرحله حذف شده‌اند

روزنامه همشهری: بازی معوقه از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران در فصل ۰۱-۱۴۰۰عصر امروز برگزار می‌شود و ۲ تیم استقلال و پیکان به مصاف یکدیگر می‌روند. بازی‌های این مرحله روزهای ۲۷و ۲۸دی‌ماه برگزار شد و ۷تیم از ۸تیم مرحله یک‌چهارم نهایی شناسایی شدند. اما بازی استقلال و پیکان به‌دلیل ابتلای دسته‌جمعی آبی‌پوشان به کرونا لغو شد تا ۲ تیم امروز برای شناسایی آخرین تیم صعودکننده به مرحله ۸تیمی با یکدیگر روبه‌رو شوند.

آخرین رویارویی؛ یک 3-هیچِ قاطعانه

اگر استقلال در این مرحله با همان ترکیب و همان شکل و شمایل مرحله قبل به میدان برود، حذف این تیم را از همین الان باید قطعی دانست. آبی‌ها در نخستین بازی خود در جام حذفی مقابل نود ارومیه که از لیگ۲می‌آمد به بازیکنان اصلی استراحت دادند و آن‌قدر ضعیف ظاهر شدند که تا یک‌قدمی حذف هم رفتند. تیم مجیدی بالاخره در ضربات پنالتی مقابل حریفش پیروز شد و جلوی یک شگفتی بزرگ را گرفت. اما طبیعتا در بازی امروز دیگر خبری از آن اتفاقات نیست و کادر فنی استقلال هرگز بازی با تیم لیگ برتری پیکان را دست‌کم نخواهد گرفت.

حتی خاطره رویارویی ۲ تیم در لیگ که با برتری قاطع استقلال همراه بود هم باعث نمی‌شود آبی‌پوشان امروز میزبان خود را دست‌کم بگیرند. استقلال در نهمین هفته لیگ برتر پیکان را با ۳گل یزدانی، دانشگر و ارسلان مطهری شکست داد. در آن مسابقه پیکان میزبان بود و در ورزشگاه شهیددستگردی اکباتان از استقلال پذیرایی کرد. در بازی امروز هم پیکانی‌ها میزبانند و امیدوار به اینکه رقابت نزدیک‌تری با استقلال داشته باشند و صدرنشین لیگ برتر را برای صعود به جمع ۸تیم پایانی جام‌حذفی به دردسر بیندازند.

استقلال جدید، پیکان جدید

استقلال در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل ۷بازیکن را مرخص کرد تا اردوگاه شلوغش را حسابی خلوت کند. البته از جمع ۷بازیکنی که استقلال را ترک کردند فقط آرش رضاوند و عارف آقاسی گاهی در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند که این دو نفر هم اخیرا جایی در برنامه‌های مجیدی نداشتند. در عوض آبی‌ها در پنجره زمستانی صالح حردانی و عزیزبک آمانوف را جذب کردند که البته بعید است در بازی امروز از آنها استفاده کنند.

پیکان هم در نقل‌وانتقالات زمستانی ستاره‌اش علیرضا کوشکی را از دست داد و او را با قیمتی خوب به فولاد خوزستان فروخت. حسین پورامینی، حسن پورحمیدی و محمدامین درویشی هم دیگر خروجی‌های پیکان بودند و هیچ بازیکنی به این تیم اضافه نشد. مجتبی حسینی با داشته‌های اندکش توان رقابت با تیم‌های بزرگ را ندارد اما به هر حال جام‌حذفی جام شگفتی‌هاست و احتمال حذف استقلال هم احتمالی نیست که آن را صد درصد منتفی بدانیم. به‌خصوص که سپاهان، فولاد و گل‌گهر نیز در همین مرحله و در رقابت با تیم‌های ضعیف‌تر از خودشان از جام‌حذفی کنار رفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج