اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۳۹۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با رضایت پیکان، مهرداد سراجی تبرئه شد

آخرین خبر‌ها حاکی از آن است در فاصله چند روز مانده به برگزاری جلسه بسیار مهم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، محرومیت مهرداد سراجی برداشته خواهد شد.

فوتبالی: هفته گذشته بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را ۶ ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد. حکمی که طبیعتا حرف و حدیثهای زیادی را ایجاد کرده است. البته برخی فکر کردند او به خاطر اینکه امضاهای اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال را برای نوشتن نامه جلسه عزل رییس فدراسیون فوتبال و انتصاب سرپرست جدید محروم شده است اما واقعیت ماجرا مربوط به شکایت باشگاه پیکان از سایپا، در ماجرای شکایت این باشگاه در پرونده ۱۲ نفره شدن باشگاه سایپا در بازی مقابل پیکان بود. اول بازی از سوی کمیته انضباطی سه بر صفر به سود سایپا اعلام شد اما پس از شکایت پیکان به کمیته استیناف رای دوباره برگشت و بازی دو بر یک به نفع پیکان شد.

باشگاه سایپا ماجرا را به دادگاه بین المللی ورزش کشاند که در نهایت دادگاه کاس هم به نفع باشگاه پیکان و به ضرر باشگاه سایپا رای داد تا سایپا در لیگ دسته اول بماند.

ابتدا گفته شد که شکایت کمیته استیناف از سراجی دلیل حکم کمیته اخلاق علیه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بوده که نایب رئیس کمیته استیناف این موضوع را تکذیب کرد و مشخص شد که حکم کمیته اخلاق، به خاطر شکایت باشگاه پیکان بوده است.

به گفته رئیس کمیته استنیاف، دلیل محرومیت سراجی، شکایت باشگاه پیکان از مدیرعامل باشگاه سایپا بوده و دلیل شکایت باشگاه پیکان هم این بوده که این باشگاه از سراجی به خاطر اظهاراتش علیه باشگاه سایپا در زمان مدیریت اکبرمحمدی به کمیته اخلاق شکایت کرده است. شکایتی که حالا امیرعطابخش، مدیرعامل اصفهانی باشگاه پیکان قید پیگیری اش را در کمیته اخلاق زده و نسبت به مهرداد سراجی اعلام رضایت کرده است.

از منابع موثق در فدراسیون فوتبال و باشگاه سایپا شنیده شده امیر عطابخش مدیرعامل جدید باشگاه پیکان به دوستان نزدیکش گفته، با توجه به آنکه دادگاه عالی ورزش هم حکم کمیته استیناف درباره دربی خودروسازان را تائید کرده، دیگر نیازی به پیگیری شکایت از سراجی در کمیته اخلاق نبوده و آنها از شکایتشان از مدیرعامل باشگاه سایپا صرف‌نظر کردند. حتی عطابخش به این نکته هم اشاره کرده که دو باشگاه پیکان و سایپا، به عنوان تیمهایی که متعلق به دو کارخانه خودروسازی هستند و در عین رقیب بودن، رفیق هم هستند.

در هر حال با توجه به صحبتهای مدیرعامل باشگاه پیکان و همچنین صحبتهای صالحی رئیس کمیته استیناف در گفت و گو با رادیو جوان که گفته بود:« پرونده با تجدیدنظر خواهی آقای سراجی برای دبیرکل فدراسیون ارسال شده است تا ایشان پرونده را به کمیته استیناف ارجاع بدهند. شاکی پرونده باشگاه پیکان است که اعلام گذشت کرده و فردا من پرونده را از آقای کامرانی فر تحویل می‌گیرم و سعی می‌کنیم در سریع‌ترین زمان رسیدگی را انجام بدهیم.

به ما اعلام شده باشگاه پیکان به عنوان شاکی پرونده اعلام گذشت کرده‌است و رضایت باشگاه پیکان روی پرونده گذاشته شده است و به همین دلیل ما می‌توانیم سریع رای بدهیم چون از متشاکی اعلام رضایت شده است.» به نظر می رسد دیگر دلیلی برای محرومیت سراجی وجود ندارد و او به همین دلیل تبرئه می شود و می تواند در جلسه هیات رییسه روز پنجشنبه شرکت کند. به این ترتیب یکی از امضاهای تقاضا برای عزل موقت عزیزی خادم، می تواند در جلسه عزل موقت رییس فدراسیون فوتبال و انتصاب سرپرست شرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج