۱۱۹۵۷۱۴
۵۰۴۲
۵۰۴۲
پ

مسی یا رونالدو، چه کسی بیشتر فالوئر فیک دارد؟

ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال درآمد هنگفتی به دلیل وجود فالوئر‌های جعلی به جیب می‌زنند.

ورزش سه: ستاره های مشهور درآمد فراوانی از فعالیت در اینستاگرام دارند و البته روز به روز فالوئرهای جعلی نیز در حال افزایش است. البته رخ دادن این اتفاق به دلیل افزایش حساب های ربات در رسانه های اجتماعی بوده و مشخص نیست این اتفاق با خواسته خود صاحبان حساب است یا خیر. اما تحقیقات اخیر نشان می دهد بسیاری از ستاره های بزرگ درآمد هنگفتی از این فالوئرهای جعلی دارند و البته مطابق انتظار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی باز هم صدرنشین هستند.

برای هر پستی که رونالدو، محبوب ترین فرد در اینستاگرام آپلود می کند، به نظر رقمی در حدود ۱.۶۹ میلیون پوند به حساب این بازیکن واریز می شود. اما اگر ۹۲ میلیون دنبال کننده او جعلی باشند، به این معنی است که ۳۸۸ هزار پوند به ازای هر پست او درآمدی از این اکانت های بدون صاحب واقعی و در واقع احتمالا ربات های اینستاگرامی است. بسیاری از پست های صفحه رونالدو تبلیغاتی بوده و او همین اخیرا پست های برای نایک، برند لباس CR۷ و کلینیک کاشت مو منتشر کرده است.

مسی یا رونالدو، چه کسی بیشتر فالوئر فیک دارد؟

البته رونالدو تنها ورزشکاری نیست که احتمالا از طریق این ربات های اینستاگرامی درآمد زیادی کسب می کند و دیگر بازیکنان بزرگ نیز چنین شرایطی دارند. لیونل مسی حدود 70 میلیون فالوئر جعلی در اینستاگرام دارد و در واقع برای هر پست 287 هزار پوند به جیب می‌زند. همین هفته این ستاره آرژانتینی تبلیغاتی برای Lays crisps منتشر کرده است.

نیمار با 34 میلیون دنبال کننده جعلی و 140 هزار پوند به ازای هر پست در رتبه بعدی قرار دارد. همچنین کیلیان امباپه و سرخیو راموس، دو ستاره دیگر پاری سن ژرمن نیز برای هر ارسال پست، به ترتیب 52 هزار پوند و 47 هزار پوند به دست آورده اند. گرت بیل، زلاتان ابراهیموویچ و کریم بنزما به ترتیب 45 هزار پوند و محمد صلاح، ستاره لیورپول، 41 هزار پوند کسب می کند. لوئیس سوارز با درآمد تقریبی و احتمالی 39 هزار پوندی این لیست 10 نفره را تکمیل کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج