۱۱۹۶۸۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طارمی: مقابل لاتزیو فوق‌العاده بودیم

مهاجم تیم ملی ایران بازی پورتو برابر لاتزیو را کامل و بی نقص توصیف کرد.

ایسنا: مهاجم تیم ملی ایران بازی پورتو برابر لاتزیو را کامل و بی نقص توصیف کرد.

مرحله برگشت پلی‌آف لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدار‌ها لاتزیو در حالی در خانه به دیدار پورتو رفت که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک به این تیم پرتغالی باخته بود.

در ابتدا چیرو ایموبیله مهاجم تیم ملی ایتالیا توانست برای تیمش گلزنی کند، ولی مهدی طارمی در محوطه جریمه لاتزیو سرنگون شد تا داور بعد از VAR دستور به زدن ضربه پنالتی دهد که بازیکن ایرانی نیز این ضربه را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. در نیه دو طارمی پاس گل دوم تیمش را داد تا اوریب برای پورتو گلزنی کند.

دنیلو کاتالدی گل تساوی را در اواخر بازی به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد و پورتو با توجه به برد بازی رفت راهی دور بعد شود.

مهدی طارمی بعد از این دیدار گفت: بازی عالی بود ما همانطور که می‌خواستیم بازی را کنترل کردیم، آنچه را که برنامه ریزی شده بود انجام دادیم و آنچه را که لازم بود در زمین نشان دادیم. من همیشه برای تیم بازی می‌کنم. این تلاش بزرگی از سوی همه بود، ما خیلی خوب کار کردیم و یک تیم واقعی بودیم.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو نیز گفت: بازی سختی بود، می‌دانستیم که مبارزه سختی داریم و باید بتوانیم در المپیکو گل بزنیم. یکی دو اشتباه فردی مرتکب شدیم که لاتزیو از آن استفاده کرد، آن‌ها بازیکنان سطح بالایی دارند. در نیمه اول باید هدفمندتر می‌بودیم. در نیمه دوم متفاوت بودیم و سه چهار موقعیت واضح داشتیم.

سرمربی پورتو درباره درخشش مهدی طارمی بعد از این دیدار نیز گفت: دوست ندارم درباره اشخاص به تنهایی صحبت کنم. درست است که او روی دو گل ما تاثیر زیادی داشت، ولی می‌خواهم این عملکرد را پای تیم بنویسم. همه بازیکنان در سرنوشت تیم مهم هستند و به همین خاطر می‌خواهم به کل تیم تبریک بگویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج