۱۱۹۸۱۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نفرین قلعه‌نویی و این روز‌های محرم

کمتر هوادار فوتبالی فکر می‌کرد فصل برای او این‌چنین تلخ پیش برود؛ این تصویری از محرم نویدکیا در بازی تراکتور است که انگار این سال سخت پیرش کرده.

ورزش سه: پس از یک هفته اختلاف نظر بین سرمربی و هیات مدیره‌ی سپاهان مبنی بر مفید بودن یا نبودن حضور سرمربی فعلی در این تیم، سرانجام نویدکیا با سپاهان به تبریز رفت. اختلافی که البته با بقیه‌ی تیم‌ها متفاوت بود. این بار سرمربی تیم اصرار داشت که برای تیمش کارایی ندارد ولی هیات مدیره و مدیرعامل در نگرشی متفاوت با نویدکیا، معتقد بودند با تقویت دستیاران، محرم بهترین گزینه برای هدایت طلایی‌پوشان نصف جهان است.

دربی اصفهان در بیشتر مواقع با پیروزی‌های سپاهان بر رقیب همشهری خودش همراه بوده است، اما دو بار هم آبستن حوادثی بوده که باعث می‌شود تمام خاطره‌های خوش از این بازی برای هواداران سپاهان به دست فراموشی سپرده شود. یک بار خداحافظی نویدکیا از سپاهان و فوتبال به عنوان بازیکن و این بار کناره‌گیری محرم از هدایت سپاهان. هرچند در نهایت محرم به اصرار هیات مدیره و مدیریت به سپاهان برگشت و هدایت تیمش در تبریز را هم بر‌عهده گرفت، اما بر کسی پوشیده نیست که شخصیت متفاوت فوتبال اصفهان، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. او که در روزهای ناکامی سپاهان بعد از لیگ چهاردهم، همواره به عنوان دوای درد سپاهان در بین طرفداران شناخته می‌شد، حالا در موقعیتی است که اگر آن دلبستگی عمیق بین او و سپاهانی‌ها وجود نداشت حالا به سکوت و حریم شخصی بازگشته بود.

نفرین قلعه‌نویی و این روز‌های محرم

عقیده‌ای که فعلا با مخالفت مدیریت از پافشاری بر آن دست کشید و قبول کرد دوباره به تیمش برگردد. اما چه کسی می‌تواند مدعی شود دلش برای سپاهان بیشتر از نویدکیا می‌سوزد؟

کافی است نگاهی به چهره‌ی او در تبریز داشته باشید؛ ۱۵۰ روز از شروع فصل می‌گذرد. روزهایی که گویا به نویدکیا به اندازه‌ی ۱۵ سال سخت گذشته است. سرمربی‌ای که در فصل پیش، میانگین امتیازی لازم برای قهرمانی را کسب کرد، اما با بدشانسی پشت سر پرسپولیسی قرار گرفت که از همیشه بهتر امتیاز جمع کرد. با جذب ریگی، احمدزاده و مغانلو، کمتر هواداری فکر می‌کرد سپاهان در فصل جدید دغدغه‌ای برای حضور در کورس قهرمانی داشته باشد. اما تقدیر برای نویدکیا چیز دیگری بود.

حالا و بعد از گذشت دو سوم از لیگ، فاصله‌ی سپاهان تا صدر جدول ۱۳ امتیاز است. اتفاقی که بیش از هرکسی برای خود نویدکیا سخت است. نگاه کردن به جدول و پایین بودن سپاهان از دو رقیب سرخابی، برای او که روزگاری در برنامه‌ی نود عنوان کرد مسئولان باید بپذیرند اصفهان قطب بی‌رقیب ورزش ایران است، دشوار است.

نفرین قلعه‌نویی و این روز‌های محرم

او در همان برنامه در مورد اختلافاتش با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد که سپاهان برایش از اشخاص مهم‌تر است مخصوصا که از سیزده سالگی، بیشتر از آنکه کنار خانواده‌اش باشد، کنار سپاهان بوده است. احتمالا این روزها نویدکیا، بهتر از بقیه مربیان لیگ، یاد آن جمله‌ی معروف قلعه نویی می‌افتد که وقتی می‌خواست از فشار مسئولیتش برای بازیکنان بگوید، به شوخی آنها را نفرین می‌کرده و می‌گفت امیدوارم روزی سرمربی شوید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج