اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۰۰۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وینگر ملی پوش هلندی، قاچاقچی مخدر از آب درآمد

کوئینسی پرومس بابت چاقوکشی برای یکی از بستگانش و در کنار آن فعالیت در یک باند قاچاق مواد مخدر، با دردسرهای بزرگی مواجه شده است.

طرفداری: کوئینسی پرومس بابت چاقوکشی برای یکی از بستگانش و در کنار آن فعالیت در یک باند قاچاق مواد مخدر، با دردسرهای بزرگی مواجه شده است.

به نقل از تلگراف هلند، حدود یک سال پیش خبر رسید که پرومس در یک مهمانی به روی یکی از خویشاوندانش چاقو کشیده است و به همین دلیل توسط پلیس هلند دستگیر شد. در آن زمان، اتهامات علیه او هنوز ثابت نشده بود. حالا جزییات جدیدی در خصوص این پرونده منتشر شده است.

گویا در زمانی که این اتفاق رخ داد، تلفن همراه پرومس به خاطر اتهام مشارکت او در قاچاق مواد مخدر و عضویت در گروه‌های مجرمانه تحت شنود قرار داشت. پرومس روز بعد از آن واقعه در تماس با نزدیکانش اعتراف می‌کند که با چاقو، زانوی یکی از بستگانش را زخمی است؛ غافل از این که پلیس در حال شنیدن حرف‌های او است. در همان مکالمه مشخص می‌شود که پرومس قصد کشتن فرد مضروب را داشت. ظاهرا روز گذشته با درخواست وکیل قربانی جهت تغییر عنوان اتهام پرومس به «اقدام به قتل» موافقت شده است.

اما در مورد اتهام قاچاق مواد مخدر، تلگراف می‌گوید پرومس و خانواده‌اش در یک محموله‌ ۴ تنی کوکائین سهم داشتند ولی این محموله در آوریل ۲۰۲۰ توسط پلیس هلند کشف و ضبط شد. ارزش کلی این مواد، ۱۲۰ میلیون یورو تخمین زده شده است که البته ممکن بود در بازار سیاه به قیمت بالاتری به فروش برسد. حتی یکی از اقوام او در همین رابطه دستگیر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج