اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۰۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال رقیب اتلتیکو در جذب عزت‌اللهی!

مالک باشگاه ملوان می گوید سعید عزت اللهی اگر قرار باشد در ایران فوتبال بازی کند به هیچ تیمی نخواهد رفت.

طرفداری: سیروس محجوب درباره آخرین وضعیت سعید عزت اللهی و پیشنهاداتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: «سعید عزت اللهی با باشگاه ملوان قرارداد دارد اما این را باید بگویم که استقلال نیز به دنبال این بازیکن جوان و استثنایی تیم ما است.»

وی افزود: «سعید از تیم های بسیار خوبی پیشنهاد دارد اما اگر قرار باشد در ایران بازی کند قطعا تنها در ملوان توپ خواهد زد و به هیچ تیم دیگری نمی رود چراکه او با ما قراردادی بلندمدت امضا کرده است.»

مالک باشگاه ملوان با اشاره به پیشنهادات خارجی عزت اللهی خاطرنشان کرد: «سعید از تیم های بسیار خوبی پیشنهاد دارد. باشگاه هایی از آلمان، اسپانیا و انگلیس به دنبال این بازیکن هستند و می خواهند این بازیکن ملوان در تیم شان پا به توپ شود و در حال حاضر نیز در حال بررسی پیشنهادات خود است.»

محجوب بیان داشت: «بنده خودم پیشنهاد تیم انگلیسی را پیگیری کرده ام و در تلاش هستم تا اگر شرایط خوب است او به این کشور برود. پیشنهادات بسیار ایده آلی به عزت اللهی داده شده و او جوان است و هیچ مشکلی در خصوص تیم جدیدش وجود ندارد.»

وی درباره اینکه این بازیکن از کدام باشگاه ها پیشنهاد دارد، تصریح کرد: «عزت اللهی جوان است و نگرانی از اینکه پیشنهاداتش با مشکلاتی روبه رو شود. به همین دلیل فعلا نمی خواهیم این پیشنهادات رسانه ای شود و بسیار محرمانه در حال پیگیری است. فقط باید بگویم که پیشنهاداتش از کشورهای اروپایی بسیار ایده آل و خوب است.»

مالک باشگاه ملوان با تمجید از سعید عزت اللهی گفت: «این بازیکن هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی استثنایی است و هیچ عجله ای برای انتخاب تیم جدیدش ندارد. او با ملوان قراردادی بلندمدت دارد و من نیز با پدرش مدام در ارتباط هستم تا بهترین تصمیم برای او گرفته شود و از این فرصت های خوبی که در اختیار دارد بهترین بهره را ببرد.»

محجوب در پایان درباره اینکه گفته می شود مبلغی از رضایتنامه سعید عزت اللهی برای باشگاه ملوان ۶۰۰ میلیون تومان است عنوان کرد: «اینگونه نیست چرا که قیمت سعید خیلی بیشتر از این حرف هاست و این مبالغ باعث نمی شود تا رضایتنامه اش را بدهیم. البته باید بگویم رضایتنامه عزت اللهی در صورت حضورش در تیم های اروپایی صادر می شود و در ایران در هیچ تیمی به جز ملوان بازی نخواهد کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج