اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۵۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیلسون ـ سوشا؛ جنگی که تمام نمی‌‌شود

به نظر شما کدامیک از این دو دروازه‌بان‌ در این کورس شدید زودتر به خط پایان می‌ رسند؟ سوشای جوان و بلندقامت یا نیلسون باتجربه و محبوب؟

آی اسپورت: به نظر شما کدامیک از این دو دروازه‌بان‌ در این کورس شدید زودتر به خط پایان می‌ رسند؟ سوشای جوان و بلندقامت یا نیلسون باتجربه و محبوب؟

نیلسون کوریا و سوشا مکانی دو گلر نامدار پرسپولیس جاهای مهم عکس هایی هستند که هر روز از ترکیه به تهران مخابره می‌ شوند. 2 دروازه‌بان‌ اسمی که طبعا حضورشان در پرسپولیس بی حاشیه نخواهد بود. این دو با ادعای پیراهن شماره یک با پرسپولیس قرارداد بسته اند و دل در گروی این قول علی دایی گذاشتند که هر کس بهتر باشد در ترکیب حضور خواهد داشت. این قول اما بدون ضمانت اجرایی است و همه یادشان هست که سال گذشته علیرضا حقیقی با همین حرف ها به پرسپولیس آمد و در نهایت تاب ذخیره نشینی نیلسون را نیاورد و از این تیم جدا شد.

این احتمالی است که ا مسال هم ممکن است رخ بدهد اگرچه پرسپولیسی ها تجربه پارسال را دارند و حواسشان است که از آن سوراخ دوباره گزیده نشوند. امروز بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌ های پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت باشگاه در این باره صحبت کرده و گفته است: هم سوشا و هم نیلسون می‌ دانند که باید با هم رقابت کنند و با علم به این موضوع به پرسپولیس آمده اند.

با این حال هر چقدر هم که اطمینان شفاهی بدهیم این دو دروازه‌بان‌ و شکل رابطه شان می‌ تواند کانون التهاب باشد، اگرچه علی دایی فعلا از تلاش هر دو گلر تیمش به هیجان آمده و تصور می‌ کنم این مسئله در نهایت به آمادگی نیلسون و سوشا منجر خواهد شد.

به نظر شما کدامیک از این دو دروازه‌بان‌ در این کورس شدید زودتر به خط پایان می‌ رسند؟ سوشای جوان و بلندقامت یا نیلسون باتجربه و محبوب؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج