adexo3
۱۲۷۲۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتوئو در راه پيوستن به جالوروسي

رسانه‌هاي اروپايي از برنامه قرمزپوشان پايتخت ايتاليا براي ادامه خريد‌هاي تابستاني خود با جذب ستاره پيشين خط حمله چلسي خبر دادند.

ورزش سه: روز گذشته (جمعه) دور جديدي از گمانه‌زني‌ها درباره آينده ساموئل اتوئو در رسانه‌هاي اروپايي آغاز شد و آنها از برنامه اين مهاجم کامروني کهنه‌کار براي بازگشت به ايتاليا جهت پيوستن به تيم رم خبر دادند.

اتوئو که قراردادش با چلسي در پايان فصل گذشته به اتمام رسيد، بازيکن آزاد است و طبق گزارشي که نشريه اوژوگوي پرتغال روز گذشته (جمعه) منتشر کرد، او با سران رم به توافق رسيده است و به زودي به ايتاليا، جايي که زماني براي اينتر توپ مي‌زد، بازمي‌گردد. اين نشريه نوشته است که اتوئوي 33 ساله تا فردا خود را به رم خواهد رساند تا قراردادش را امضا کند.

در همين حال نشريه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا ادعاي اوژوگو را تکذيب و به نقل از مديران رم نوشته است که هيچ مذاکره‌اي ميان آنها صورت نگرفته است چه برسد به عقد قرارداد.

در چند وقت اخير اخبار فراواني در خصوص آينده اتوئو منتشر شده است که يکي از آنها از تمايل تيم وستهام انگليس براي جذب او حکايت داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج