۱۲۸۹۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حمایت FIFPro از سوارز

فدراسیون بین‌المللی فوتبالیست‌های حرفه‌ای حمایت خود را از مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا برای کاهش دوران محرومیتش اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال کاهش محرومیت چهار ماهه لوئیز سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه توسط دادگاه عالی ورزش (CAS) شنیده می‌شود، حالا فدراسیون بین‌المللی فوتبالیست‌های حرفه‌ای (FIFPro) نیز وارد ماجرا شده و از CAS درخواست کرده است تا محرومیت این مهاجم اروگوئه‌ای را کاهش دهد.

مهاجم تیم ملی اروگوئه پس از اینکه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ در دیدار این تیم مقابل ایتالیا شانه جورجو کیه‌لینی، مدافع حریف را گاز گرفت به مدت چهار ماه از حضور در تمامی فعالیت‌های فوتبالی و ۹ جلسه همراهی تیم ملی کشورش محروم شد.

البته این بازیکن ۲۷ ساله و اتحادیه فوتبال اروگوئه پس از اینکه اعترض‌شان به کمیته انضباطی فیفا به جایی نرسید به دادگاه عالی ورزش مراجعه و خواستار تجدیدنظر مجدد در حکم صادره شدند. سوارز روز گذشته (جمعه) وارد لوزان سوئیس شد و در دادگاه عالی ورزش به دفاع از خود پرداخت تا شاید محرومیتش کاهش یابد.

فدراسیون بین‌المللی فوتبالیست‌های حرفه‌ای در همین خصوص با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: از زمانی که این اتفاق برای سوارز افتاد وجهه‌اش در جامعه به خطر افتاده و او کاملاً محدود شده است. در سویی دیگر هم‌بازی‌های او و حتی جورجو کیه‌لینی نیز بر این باورند محرومیتی که فیفا برای لوئیز در نظر گرفته خیلی سنگین است. این نشانه خیلی مهمی برای هیئت دادگاه عالی ورزش است که باید آن را در نظر بگیرد. محرومیتی که برای سوارز در نظر گرفته شده پاسخ نامتناسبی به حرکت او بوده است. به خصوص محرومیت چهار ماهه وی از حضور در تمامی فعایت‌های مرتبط با فوتبال ناعادلانه است و این حق اوست تا در رده باشگاهی فعالیت کند.

CAS اعلام کرد به نظر هیئت سه‌نفره‌اش که متشکل از برنارد ولتون سوئیسی، پروفسور لوئیجی فومایلی ایتالیایی و دکتر مارکو بالملی سوئیسی است، گوش فرا خواهد داد و نظر نهایی‌اش در خصوص کمتر شدن یا پابرجا ماندن محرومیت چهارماهه سوارز را به زودی اعلام خواهد کرد.

دادگاه عالی ورزش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: هیئت CAS نظرات طرفین را در این باره شنید و حالا تلاش می‌کند تا هر چه سریع‌تر تصمیم نهایی را اعلام کند. احتمالاً تا پیش از پایان هفته آینده نتیجه اعلام خواهد شد.

سوارز اخیراً در ازای ۸۸ میلیون یورو لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد ولی تا تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۴ (۴ آبان) به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای کاتالان‌ها به میدان برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج