اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۱۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت پویول از لوئیس سوارز

کاپیتان سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد مهاجم جدید اروگوئه‌ای این تیم بتواند در بارسلونا نیز مانند لیورپول موفق باشد.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا در زمان نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته است. مهم‌ترین خرید آنها لوئیس سوآرس، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول بوده که جانشین الکسیس سانچس در این تیم شده است. هر چند حاشیه‌های این مهاجم اروگوئه‌ای باعث شده تا اظهارنظرهای مختلفی از سوی بازیکنان و مربیان سابق بارسلونا درباره سوآرس منتشر شود.

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا که در این فصل مشاور زوبی زارتا در این تیم است، درباره حضور سوآرس در بارسلونا و حرکت جنجالی او در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: قطعا نمی‌توان هیچ دفاعی از حرکت سوآرس کرد اما وقتی کنترل‌تان را از دست می‌دهید این چیزها طبیعی است و نباید بیش از حد قضیه را بزرگ کرد. سوآرس از این حرکت خود عذرخواهی کرده است. او فوتبالیست خیلی خوبی است و جنگندگی خیلی زیادی در زمین فوتبال دارد و مطمئنم که می‌تواند به سود فوتبال بارسلونا باشد.

پویول در ادامه گفت: مطمئنم که بارسلونا با سوآرس قوی‌تر می‌شود. البته باید به او زمان داد تا بتواند به شرایط جدید در بارسلونا عادت کند. اما با توجه به انگیزه‌ای که این مهاجم دارد مطمئنم که سوآرس می‌تواند در بارسا موفق باشد.

کاپیتان سابق بارسلونا در پایان درباره پست جدید خود در این تیم گفت: امیدوارم بتوانم از نکاتی که در این ۱۹ سال در فوتبال یاد گرفته‌ام در پست جدیدم استفاده کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج