اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۸۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مورینیو: فن‌خال در منچستر موفق می‌شود

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی موفقیت لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد را پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال منچستریونایتد با سرمربیگری لوئیز فن‌خال در سه دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ برتر تنها دو امتیاز کسب کرده و تا به اینجای کار انتظارات هواداران این تیم را برآورده نکرده است ولی آقای خاص اعتقاد دارد این سرمربی هلندی در من‌یونایتد به موفقیت خواهد رسید.

ژوزه مورینیو که سابقه کار زیر نظر فن‌خال ۶۳ ساله در بارسلونا را در کارنامه‌اش دارد در گفت‌‌وگو با سایت «یاهو» گفت: فن‌خال یکی از بهترین مربیان جهان است و بر این باورم که او تجربه لازم برای مربیگری شیاطین سرخ را دارد. منچستریونایتد تیم بزرگی است، فن‌خال هم مربی بزرگی است و فکر می‌کنم با یکدیگر به موفقیت خواهند رسید.

چلسی در سه بازی نخست اول فصل خود با کسب سه امتیاز آمار صددرصد برد را از خود بر جای گذاشته و خط حمله این تیم هم ۱۱ گل را وارد دروازه حریفان کرده است.

آقای خاص عنوان کرد: ما از ابتدای فصل گذشته به دنبال ارائه بازی شناورتری در چلسی هستیم ولی حالا ترکیب تیم تغییر کرده و باید بگویم بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته‌ایم کیفیت تیمی‌مان را بالا برده‌اند. فصل دوم برای هر مربی در حالت عادی فصل خوبی است، چون پس از یک فصل کار می‌توانید مسیری را که به دنبالش هستید، به درستی انتخاب کنید. در حال حاضر از عملکرد خودمان راضی هستیم و از این بابت احساس خوبی داریم.

مورینیو در پایان خاطرنشان کرد: در مورد اینکه احتمال شکست چلسی هم وجود دارد باید بگویم که قطعاً این اتفاق ممکن است رخ دهد ولی در حال حاضر ما نتایج مورد نظرمان را کسب کرده‌ایم و از سبک بازی‌مان هم رضایت داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج