۱۳۷۹۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: برابر رئال شایسته برد بودیم

سرمربی آتلتیکومادرید تیمش را شایسته پیروزی برابر رئال مادرید می‌داند.

خبرگزاری ایسنا: آتلتیکومادرید شب گذشته (شنبه) در شهرآورد مادرید به دیدار رئال رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید پس از پیروزی تیمش برابر رئال مادرید گفت: به نظرم بازی را در نیمه نخست خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. در نیمه دوم با حضور کوکه و آرداتوران در مرکز میدان توانستیم مالکیت توپ را بدست آوریم و با همین حربه بر رئال غلبه کنیم. حضور توران و کوکه باعث شد تا بتوانیم ۳ امتیاز حساس این دیدار را بدست آوریم. باید از توران تشکر کنم. ورود او به زمین باعث شد تا بتوانیم در خط هافبک با خلاقیت روبرو شویم و فضاهای زیادی در زمین رئال ایجاد کنیم. این فضاها باعث شدند تا گریژمان بازی بهتری به نمایش بگذارد و در نهایت به آنچه شایسته خود بود برسیم. آنچه من را در این دیدار از همه بیشتر خوشحال می‌کند این است که بازیکنان جانشین من وقتی به میدان آمدند تاثیرگذار ظاهر شدند و باعث شدند که بتوانیم پیروز این مسابقه باشیم.

سیمئونه در ادامه گفت: نشان دادیم که آتلتیکومادرید تنها ۱۱ بازیکن خوب ندارد. تمام بازیکنانم شرایط خوبی دارند و هر وقت به میدان بیایند تأثیرگذار ظاهر می‌شوند. من همین انتظار را از بازیکنانم داشتم. پیروزی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر رئال مادرید که بازیکنان بزرگ زیادی دارد کار آسانی نیست.

آتلتیکومادرید فصل گذشته توانست بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید فاتح لیگای اسپانیا شود. البته خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی مادرید را ترک کردند.

دیگو سیمئونه ادامه داد: نمی‌توانم تیم امسالم را با تیم فصل گذشته مقایسه کنم چرا که هر دو تیم شرایط متفاوتی داشتند. درست است که بازیکنان خوب زیادی از دست دادیم ولی با خرید گریژمان و مانژوکیج توانستیم تیم خوب فصل گذشته را بار دیگر احیا کنیم.

سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید پیش از دیدار تیمش برابر رئال با کنایه به این تیم گفته بود: آتلتیکومادرید تیم مردم است و از جایی حمایت نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج