adexo3
۱۴۴۸۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیکه: از بازی برای اسپانیا لذت می‌برم

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد با وجود حمایت از حقوق مردم کاتالونیا از بازی برای تیم ملی فوتبال اسپانیا لذت می‌برد.

خبرگزاری فارس: جرارد پیکه که صحبت‌هایی در خصوص عدم تمایل وی به حضور در تیم ملی اسپانیا به دلیل تعصبات کاتالانی مطرح شده بود، اظهار داشت: از حق مردم کاتالان برای مطرح کردن خودشان دفاع می‌‌کنم. این حقوق دموکراتیک است. از طرف دیگر این مسئله وجود دارد که من همیشه از بازی برای تیم ملی اسپانیا لذت برده‌ام و به شدت به این تیم متعهد هستم. اگر آنها مرا بخواهند، برای تیم ملی بازی خواهم کرد و از حضور در این تیم خوشحال خواهم شد.

وی ادامه داد: من احساساتم را به عنوان یک فوتبالیست و یک شهروند بیان کرده‌ام و وقتی احساس کنم که باید در کاری شریک شوم، این کار را انجام می‌دهم. مسئله مهم این است که در زمین کارم را درست انجام دهم.

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی‌تواند شک کند که کاسیاس یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ و یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا است. ما در شکست مقابل اسلواکی سهیم هستیم. به نظر می‌رسید در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم اما این شکست یک پس‌رفت بود. خوشبختانه زمان برای بازسازی تیم داریم. متأسفانه برخی بازیکنان تیم را ترک کرده‌اند و تغییراتی باید صورت بگیرد. اکنون سرمربی باید راهی برای درست کردن کارها انجام دهد.

وی اضافه کرد: مطمئنا ما می‌خواستیم اسلواکی را شکست دهیم و من فکر می‌کنم که تیم عالی بازی کرد. توپ را در اختیار داشتیم و بازی را کنترل کردیم. حریفمان تنها سه یا چهار موقعیت داشت. نیازی به بزرگ کردن این شکست نیست. همه چیز بعد از یک شکست شروع می‌شود. تغییر بازیکنان اشتباه خواهد بود. بازیکنان ما در بازی با توپ تکنیکی هستند. با این سیستم بارها قهرمان شده‌ایم و همین سیستم را ادامه می‌دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج