اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۵۸۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاسیاس: قرار نیست تا ابد بازی کنم

دروازه‌بان رئال مادرید اعلام کرد که احساس نمی‌کند فناناپذیر است و قرار نیست تا ابد در تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی کند.

خبرگزاری فارس: ایکر کاسیاس پس از اشتباهاتی که در دیدار با اسلواکی داشت، در گفت‌‌و‌گویی حاضر شد و در خصوص جدایی از تیم ملی فوتبال اسپانیا اظهار داشت: فناناپذیر نیستم اما احساس قدرت می‌کنم. وقتی درباره باشگاه صحبت می‌کنم؛ درباره رئیس باشگاه حرف نمی‌زنم. اگر لازم باشد با فلورنتینو صحبت کنم، این کار را خصوصی انجام می‌دهم. اگر حرف از منجمد بودن می‌زنم به این دلیل است که وقتی مدت‌ها بازی می‌کنید و سپس مصدوم می‌شوید، بیشتر کنار گذاشته می‌شوید و هر روز از هم‌تیمی‌هایتان دورتر می‌شوید. منظورم رئیس باشگاه نبود. اگر این طور بود، اسمش را می‌بردم.

وی ادامه داد: وقتی بازیکنان از اردوی تیم ملی باز می‌گردند، مربی خوشحال‌تر می‌شود. ما باید برای این بازی‌های مشکل آماده شویم. به مصاف لوانته می‌رویم که به امتیاز نیاز دارد و سپس باید با لیورپول بازی کنیم که نقش مهمی در صعود ما از گروهمان دارد. بعد از آن باید در یک بازی بسیار مهیج که مردم انتظارش را می‌کشند، مقابل بارسلونا بازی کنیم. دفاع از قهرمانی در اروپا کار سختی خواهد بود. همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان، رقبای سختی هستند و می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا خاطرنشان کرد: تغییر تدریجی که دل‌بوسکه درون دروازه انجام می‌دهد، کار خوبی است. من برای همیشه دوام نمی‌آورم و فناناپذیر نیستم. هرکس باید برای خودش تصمیم بگیرد که چه زمانی تیم ملی را ترک کند اما من احساس می‌کنم خوب و قوی هستم و آرزو دارم به کشورم کمک کنم تا بتوانیم قهرمان شویم که کار آسانی نخواهد بود. قرار نیست تا ابد بازی کنم.

وی اضافه کرد: پس از مسابقه‌ای که در آن پیروز نشده‌اید، چیزهای زیادی به ذهن شما خطور می‌کند؛ با خودتان حرف می‌زنید؛ مثل زمانی که برادر کوچکترتان به شما حقه می‌زند و به خودتان می‌گویید میکشمش. مطمئنا به کارم با تیم ملی ادامه می‌دهم و در این فصل باید برای حضور در ترکیب اصلی باشگاهم رقابت کنم اما در نظر دارم که همچنان برای تیم ملی بازی کنم. هیچ کس غیرمنصفانه با من رفتار نکرد. وقتی مدت‌های طولانی برای تیمی مثل رئال مادرید یا تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی می‌کنید، مردم از شما انتظار دارند بهترین باشید. شما باید ادامه دهید و فشار را کنترل کنید و با فوتبال بازی کردن پاسخ آنها را بدهید اما در این سال‌ها خاطرات خوش را بیشتر از خاطرات بد به یاد می‌آورم و فکر می‌کنم اینگونه بهتر است.

کاسیاس گفت: احساس می‌کنم در برنابئو محبوب هستم. هیچ کس دوست ندارد «هو» شود اما هواداران می‌توانند احساساتشان را هر طور که دوست دارند، بیان کنند. باید عالی بازی کنم و امیدوارم که در پایان فصل بتوانیم پس از قهرمانی در میدان اصلی مادرید جمع شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج