اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۶۱۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن‌خال: منچستر به تعادل بیشتری نیاز دارد

سرمربی هلندی سرخپوشان منچستر انتظار دارد شاگردانش به شرایط بهتری برسند.

خبرگزاری تسنیم: پس از اینکه فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ به اتمام رسید و منچستریونایتد بازیکنانی همچون آنخل‌ دی‌ماریا و رادامل فالکائو را به خط حمله خود اضافه کرد، این تیم از چهار بازی لیگ سه دیدار را با برد به پایان رسانده است.

لوئیز فن‌خال در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که پس از بازی با اورتون گفتم منچستریونایتد به تعادل بیشتری نیاز دارد. ما نه تنها به دنبال فوتبال هجومی و تماشایی هستیم، بلکه تعادل بیشتر در تیم هم از برنامه‌های ماست. وقتی توپ را از دست می‌دهیم باید شکل یک تیم را به خود بگیریم و بتوانیم به سادگی دفاع کنیم.

وی با طرح این مدعا که تیمش می‌تواند بازی را بهتر به سود خود پایان ببرد، خاطر نشان کرد: من به بازیکنانم اعتماد دارم و به نظرم این خیلی اهمیت دارد ولی مهمتر از آن اعتمادی است که بازیکنان به سرمربی و کادرفنی‌شان دارند.

سرمربی منچستریونایتد خاطر نشان کرد: البته همانطور که پیش از این هم گفته‌ام می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم، چون فکر می‌کنم هنوز آن تعادلی که باید را نداریم. متأسفم که این را می‌گویم ولی حقیقت است. ما در تمرینات پیشرفت خوبی داشته‌ایم هرچند عملکردمان در تمرینات را همچنان مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. امیدوارم که منچستریونایتد روزبه‌روز پیشرفت کند.

شیاطین سرخ که در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای داشته و با چلسی صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارند، دوشنبه شب در دیداری خارج از خانه به مصاف وست‌برومویچ می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج