اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۸۲۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن‌خال: مورینیو از من هم بهتر است

سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستر یونایتد اعتراف کرد شاگرد قدیمی‌اش در زمینه مربیگری از او پیشی گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: در‌ آستانه جدال تیم‌های منچستریونایتد و چلسی در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، لوئیز فن‌خال به تمجید از ژوزه مورینیو، همتای پرتغالی خود در چلسی که زمانی در بارسلونا به عنوان دستیارش ایفای نقش می‌کرد، پرداخت.

مورینیو که سال ۱۹۹۷ به عنوان دستیار فن‌خال در بارسلونا کار می‌کرد، همراه تیم‌های پورتو، اینتر، رئال مادرید و چلسی ۲۰ جام کسب کرده و این در حالی است که استاد قدیمی او در تیم‌های آژاکس، بارسلونا، آلکمار و بایرن مونیخ ۱۹ جام برده است.

فن‌خال در تمجید از مورینیو اظهار داشت: تیم‌های ژوزه همیشه بسیار سازمان یافته و منظم بازی می‌کنند و همین باعث شده که او مربی بسیار خوبی باشد.

فن‌خال ادامه داد: مورینیو یکی از مربیان سطح بالای دنیاست و به نظر من او الان حتی از من هم بهتر است اما با این حال منچستریونایتد می‌تواند تیم او را شکست دهد و اگر بتوانم یک جام در یک کشور دیگر ببرم، آن وقت دوباره با او برابر خواهم شد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که چندی پیش علناً‌ قضاوت رسانه‌های انگلیسی درباره عملکرد او پس از تنها ۳ ماه از شروع کارش در اولدترافورد را احمقانه دانسته بود، بار دیگر به این موضوع اشاره کرد و گفت: من تنها ۳ ماه است که به منچستر یونایتد آمده‌ام اما ژوزه مدت‌هاست که در چلسی کار می‌کند و به همین دلیل منطقی است که او از نظر پیشرفت با تیمش در وضعیت بهتری قرار داشته باشد

منچستر یونایتد از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد در شرایطی میزبان چلسی صدرنشین است که میان ۲ تیم، ۱۰ امتیاز فاصله وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج