۱۵۳۳۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

با مرتضی پاشایی و مادر رونالدو چکار دارید؟!

با مادر کریس رونالدو چکار دارید؟ مگر او با شما کاری دارد؟ آیا در تریبت شما نقش داشته؟ که اگر نقش داشت، این شکلی نمی شدید!

خبر آنلاین: با مادر کریس رونالدو چکار دارید؟ مگر او با شما کاری دارد؟ آیا در تریبت شما نقش داشته؟ که اگر نقش داشت، این شکلی نمی شدید! شما را با خانواده او چکار است؟ آیا علاقمند هستید به خانواده تان توهین شود؟ که اینگونه به پیچ یکی از محبوب ترین و معروف ترین ستاره های دنیا حمله می کنید و رکیک ترین الفاظ را به کار می برید؟ با مرتضی پاشایی چکار دارید؟ چرا مرگ او را مستمسک، مسخره بازی های خود می کنید؟ مرتضی پاشایی با اینهمه درد جان داده و یک ملت در عزای او به سوگ نشسته اند، چه دلیلی دارد یک مشت جوان به پیج کریس رونالدو حمله کرده و پس از توهین به او و خانواده اش، بنویسند: «همین جا برای مرگ پاشایی عزاداری می کنیم!» برای بی فرهنگ نشان دادن یک ملت، نیاز نیست تصویری از زندگی شان در لجن زار منتشر کنید، فقط لازم است چنین جوانان برومندی داشته باشید! آنها که حتی تلخ ترین اتفاق یک خانه، یک خانواده و یک کشور را، به تمسخر گرفته و برایش جوک می سازند. اینها همان دسته از انسان هایی هستند که پس از اسید پاشی، بطری آب معدنی به دست می گیرند تا در خیابان برای دختران ایجاد مزاحمت کنند.

فرهنگ تنها به داشتن تخت جمشید و نقش رستم و کتیبه بیستون و طاق بستان و باغ ارم و... نیست. فرهنگ در برخورد و رفتار مردم نمود پیدا می کند، اگر اصلا قبول کنیم که در بین این عده، جود داشته باشد! اگرفرهنگ را در برگیرنده اعتقادات، ارزشها و اخلاق بدانیم، آنچه در روزهای اخیر در پیچ کریس رونالدو در شبکه های اجتماعی رخ داده، یک بی فرهنگی به تمام معناست. اگر بپذیریم فرهنگ به زندگی انسان معنا و جهت می دهد، باید اعتراف کنیم این عده، جهت زندگی یک ملت را به سوی دره ترسیم کرده اند.

اینکه بنویسید «...چرا مرگ پاشایی را تسلیت نگفتی»، اینکه بنویسید «مادرت را.....»، اینکه بنویسید «آن مسی را.....» اینکه بنویسی «خودت را....» اینکه بنویسید.... هر کلمه اش، ذره ای از فرهنگ ایران است که کنده و به یک سطل زباله انداخته می شود. ایرادی ندارد، در مملکت ما راه پیشگیری یا درمان این اتفاقات را بلد هستند. یکی مثل فتح الله زاده پیدا می شود که وعده سفر «جمشید مشایخی» را به اسپانیا می دهد و همه را سرکار می گذارد. همان مسئله فردا می شود سوژه جوک های جدید که هر اتفاقی افتاد می گویند: «عیبی ندارد مشایخی را برای دلجویی می فرستیم.»

دلمان را الکی خوش نکنیم و در تکلمه نگوئیم ایرادی ندارد، درست می شود. بند و بساط این بی فرهنگی گویاجمع نخواهد شد. حالا خوراک را به سایت های خارجی داده ایم که باز بنویسیند ایرانی ها به صفحه یک ستاره حمله کرده اند.... باز تمام دنیا باید بدانند که عده ای برای خندیدن، فرهنگ یک ملت را زیر سوال می برند... که شانس بیاوریم اینطور فکر کنند، چون تر وخشک با هم می سوزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج