اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۴۰۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سياسي: صادقيان را واگذار نمي‌کنيم

باشگاه پرسپوليس بار ديگر کانون حواشي شده و گفته مي‌شود اختلاف نظر بين اعضاي هيات مديره اين باشگاه به اوج خود رسيده است، هرچند حميدرضا سياسي که از او به عنوان نفر اول باشگاه نام برده مي‌شود منکر چنين چيزي است.

ورزش سه: حميدرضا سیاسی با تکذيب شايعه اختلاف‌نظرش با بهروز منتقمي، سرپرست اين باشگاه گفت: لطفا خيلي درشت بنويسيد که من علاوه بر اينکه با آقاي منتقمي اختلافي ندارم و ايشان يکي از باسابقه‌ترين مديران ورزشي است که زحمات زيادي هم کشيده است. متوجه بروز چنين شايعاتي آن هم درست قبل از دربي نمي‌شوم و همه بدانند که اختلافي با ايشان ندارم.

وي در مورد ترک باشگاه از طرف منتقمي و سفر به شمال هم اينطور توضيح داد: آقاي منتقمي همانطور که خودشان گفتند براي مراسم يکي از آشنايان‌شان به شمال سفر کردند و از باشگاه مرخصي گرفته‌اند.

رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در مورد خريدهاي اين باشگاه که بي‌اطلاعي سرپرست باشگاه را در پي داشته، گفت: تا اين لحظه حضور خالقي‌فر در باشگاه قطعي شده و به دنبال جذب سه بازيکن خارجي ديگر هم هستيم. تيم بايد در آسيا هم حضور داشته باشد و هواداران انتظار دارند نتيجه خوبي کسب کنيم. اصلا چه اشکالي دارد من بازيکن جذب کنم؟ البته مگر مي‌شود بدون نظر کادرفني بازيکني جذب شود؟ من مگر سررشته‌اي در مسائل فني دارم؟ مطمئن باشيد با نظر کادرفني اين کار انجام شده است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا کادرفني مستقيما به او اين مساله را اعلام کرده‌اند، گفت: کادرفني به سرپرست تيم گفته و ايشان با هيات مديره در ميان گذاشته است. هميشه هم همينطور است و اين مساله بايد در هيات مديره مطرح شود تا بودجه و مسائل ديگر براي آن در نظر گرفته شود.

سياسي در مورد اينکه شايعه شده او اصالتا يک استقلالي است هم گفت: هيچ وقت چنين چيزي نبوده و مطمئن باشيد من استقلالي نيستم و به خاطر پرسپوليسي بودنم به اين باشگاه آمدم و اميدوارم بتوانم براي موفقيت آن به کمک ديگر همکارانم کاري کنيم.

وي در مورد بازي اين هفته تيمش مقابل استقلال گفت: ما تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا برنده اين بازي باشيم و هواداران را خوشحال کنيم. اين يک بازي شرافتمندانه است و با بازي‌هاي معمولي فرق دارد.

رييس هيات مديره پرسپوليس در مورد پاداش ويژه‌اي که براي بازيکنانش در صورت برد در اين بازي در نظر خواهند گرفت نيز گفت: بازيکنان پرسپوليس اينقدر باانگيزه و با غيرت هستند که به اين بازي به صورت ويژه نگاه کنند و به دنبال پاداش نباشند. اما مطمئنا ما براي اين برد پاداش در نظر مي‌گيريم و زحمات‌شان را بي‌پاسخ نمي‌گذاريم.

سياسي در پايان در مورد شايعه واگذاري پيام صادقيان در نيم فصل اينطور توضيح داد: براي چه بايد پيام را از دست بدهيم؟ آقاي صادقيان ممکن است اشتباهي انجام داده باشد اما اصلا اين اخبار صحيح نيست و با به هيچ عنوان يکي از سرمايه‌هاي خوب فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس را از دست نخواهيم داد. پيام سرمايه باارزشي براي باشگاه پرسپوليس است و مطمئنا آينده درخشاني خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج