اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۷۰۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آينده پپ گوارديولا در بايرن مونيخ

از هنگامى كه پپ گوارديولا به بايرن مونيخ پيوسته است، اين تيم شرايط خوبى را تجربه كرده است، فصل گذشته اين تيم به يك قهرمانى دوبل در آلمان دست يافت و در فصل جارى نيز اين تيم آلمانى در همه رقابت ها از مدعيان اصلى به حساب مى آيد.

طرفداری: كارل هاينتس رومنيگه در حاشيه اجلاس سالانه اعضاى باشگاه بايرن مونيخ در خصوص آينده پپ گوارديولا در بايرن مونيخ گفت:"پپ از آن دسته انسان هايى نيست كه ارزشى براى تمديد قرارداد پيش از موعد قائل شود. اما من به او گفته ام كه هر وقت تمايلى براى تمديد قرارداد همكارى خود با بايرن مونيخ داشته باشد، ما آماده شروع مذاكرات هستيم."

همه شرايط براى تمديد همكارى پپ گوارديولا با باشگاه بايرن مونيخ مهيا است و همه درها به روى او باز است تنها پپ مى بايست در اين خصوص تصميم گيرى نمايد. مدت زمان قرارداد همكارى پپ گوارديولا با موفق ترين باشگاه فوتبال آلمان سه ساله است و اين قرارداد در تابستان ۲۰۱۶ به پايان مى رسد.

در چنين مدت زمانى يك سرمربى مى تواند تاثيرات به سزايى از خود بر جاى گذارد، اما اينكه دورانحضور پپ گوارديولا در مونيخ بعد از گذشت ۳۶ ماه به پايان رسد، بستگى به عناوين، موفقيت ها و تعداد قهرمانى هايى دارد، كه وى در اين مدت براى مونيخى ها به ارمغان مى آورد. به احتمال زياد اما پپ گوارديولا هنگامى پروژه شخصى خود در بايرن مونيخ را به پايان مى رساند كه همانند بارسلونا، اين تيم را به نقطه اوج موفقيت رسانده باشد.

از نظر سران باشگاه بايرن مونيخ اما پپ گوارديولا مى تواند براى مدت زمان بيشترى در بايرن مونيخ باقى بماند، كارل هاينتس رومنيگه در اين زمينه گفته است:"پپ گوارديولا براى بايرن مونيخ رحمت است، من همه تلاش خود را براى اينكه وى مدت بيشترى در مونيخ بماند، انجام خواهم داد." رومنيگه از ارزش گوارديولا براى باشگاه به خوبى آگاه است. بعد از فتح سه گانه تاريخى در سال ۲۰۱۳ زير نظر يوپ هاينكس، پپ گوارديولا تغييرات بسيار كوچك و ظريفى براى تيم در نظر گرفت، فلسفه جديدى را به اجرا گذاشت و بايرن مونيخ را به تيمى مقتدرتر تبديل نمود.

كارل هاينتس رومنيگه با دلايل منطقى مايل به تمديد پيش از موعد قرارداد پپ گوارديولا در سريع ترين زمان ممكن است:"من از ارزش واقعى پپ گوارديولا به خوبى با خير هستم و فكر مى كنم كه او به احتمال زياد مهمترين استخدام بايرن مونيخ در سال هاى اخير بوده است."

پرسش مهمى كه حال مطرح مى شود اين است كه همكارى پپ گوارديولا با بايرن مونيخ تا چه زمانى ادامه خواهد داشت،؟ آنچه كه مشخص است اين سرمربى كاتالانى پيش از سال ۲۰۱۶ مونيخ را ترك نخواهد نمود، اما بعد از آن زمان او احتمالا به دنبال چالشى جديد خواهد بود تا بتواند با باشگاهى ديگر عناوين بيشترى را كسب نمايد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج