اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۹۲۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خطیبی: خواستم به دلیر شوک وارد کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به اینکه محسن دلیر ۶ بازی در شرایط خوبی قرار نداشت، خواستم به او شوک وارد کنم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که روی خط برنامه نود آمده بود، در ابتدای صحبت‌های خود اظهار داشت: پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده بودم اما برخی رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های غیر استانی حاشیه‌هایی برای ما ایجاد کردند و گفتند که من این محسن دلیر، حامد لک و شهریار شیروند را به پادگان معرفی کرده‌ام؛ مگر من فرمانده هستم که بخواهم چنین کاری انجام دهم؟

وی افزود: محسن دلیر ۳ کارته شده بود و با توجه به اینکه در ۶ هفته اخیر شرایط خوبی نداشت، خواستم به او شوک وارد کنم. من خودم دلیر را از ماشین سازی به فوتبال ایران معرفی کردم ولی برخی‌ها گفتند که خطیبی قصد خراب کردن این بازیکن را دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه «برخی رسانه‌‌ها او را اذیت کرده‌اند»، درباره اخارج حامد لک گفت: همه باشگاه‌ها اقدام به خارج کردن تعدادی از بازیکنان خود و جذب بازیکنان جدید می‌کنند. ما هم برای تقویت تیم ۲ بازیکن را از لیست خودمان خارج کردیم و به جای یکی از آنها اقدام به جذب یک گلر جدید کردیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که چرا دستور داده که پس از بازی با فولاد خوزستان، حامد لک و شهریار شیروند با اتوبوس بازگردند، تصریح کرد: ما این کار را نکردیم و باشگاه برای بازگشت این دو بازیکن به تهران بلیت هواپیما گرفت. نمی‌دانم که از تهران به بعد را چطور آمدند اما خود حامد لک که ساکن تهران است و احتمالاً در این شهر مانده بود. مطمئن هستم که این دو بازیکن با اتوبوس برنگشتند و با هواپیما بازگشته‌اند.

«در فوتبال ایران تنها حواشی‌ها دیده می‌شود». سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان این جمله افزود: من ۱۵ بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کردم که برخی از آنها باور نمی‌کردند که در لیگ برتر بازی می‌کنند. حالا که تصمیم گرفته‌ایم ۳ بازیکن را تنبیه کنیم، برخی‌ها اعلام کرده‌اند ما آنها را پادگان فرستاده‌ایم. از حواشی برخی رسانه‌ها پرینت گرفته‌ایم و از هواداران تراکتورسازی می‌خواهیم که آگاه باشند و بدانند که برخی‌ها قصد دارند مانند سال‌های ‌گذشته تیم تراکتورسازی را در نیم فصل دوم به حاشیه ببرند.

وی در مورد اینکه چه زمانی با عیسی اندوی مذاکره شده بود، خاطرنشان کرد: آقای نظمی پیش از بازی با فولاد از من لیست خواست که من لیست جدید را به او تحویل دادم. پیش از بازی با فولاد با این بازیکن صحبت کرده بودیم و قراردادی با او امضا کردیم. قرار است به زودی در تست پزشکی شرکت کند و با توجه به تعطیلی ۵۰ روزه لیگ، اگر اندوی آماده هم نباشد، در این تعطیلی آماده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج