۱۶۳۱۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت فرگی از فن‌خال برای احیای منچستر

سرمربی اسطوره‌ای پیشین منچستریونایتد به منتقدان لوئیز فن‌خال هشدار داد زمانی می‌توانند عملکرد این مربی هلندی را زیر سؤال ببرند که او تمام ستاره‌هایش را در اختیار داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: سرالکس فرگوسن در واکنش به انتقاداتی اخیر از لوئیز فن‌خال به اظهارنظر درباره وضعیت تیم پیشین خود پرداخت و پیش‌بینی کرد که شاگردان قدیمی او دوباره به مدعی بزرگ در فوتبال انگلیس تبدیل خواهند شد.

فرگوسن معتقد است مصدومیت و غیبت مهره‌های کلیدی شیاطین سرخ کار فن‌خال را برای به میدان فرستادن قوی‌ترین تیم سخت کرده و با بازگشت این ستاره‌‌ها وضعیت تیم به مراتب بهتر می‌شود .

او گفت: من نمی‌دانم که او با این تعداد از مصدومان چگونه انتظار نتیجه گرفتن دارد. به نظر من زمانی باید درباره عملکرد منچستریونایتد قضاوت کرد که فن‌خال بهترین بازیکنانش را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشد. فن‌خال مربی بزرگی است و کارش را خوب انجام خواهد داد. مایکل کریک بهترین هافبک انگلیسی حال حاضر لیگ برتر است. روبین فن‌پرسی هم که فکر می‌کنم در جام جهانی انرژی زیادی از دست داد و باید عملکرد او را در نیم فصل دوم دید. او دوباره روی فرم خواهد آمد. رونی هم به تازگی به اوج برگشته است و همیشه باید انتظار یک گل را از او داشت.

فرگوسن درباره بازیکنان جدید منچستریونایتد و همچنین داوید دخه‌آ، سنگربان اسپانیایی تیم که خودش او را به ترکیب شیاطین سرخ اضافه کرد، اظهار داشت: من دغدغه اتفاقاتی که برای بازیکنان جدید تیم در حال رخ دادن است را ندارم چون می‌دانم که آنها به گذر زمان نیاز دارند. زمانی که من پاتریس اورا و نمانیا ویدیچ را همزمان در ماه ژانویه خریدم، هر دوی آنها در اوج بودند اما ۵ ماه طول کشید تا به بازی در منچستریونایتد و فرهنگ و عظمت تیم عادت کنند.

فرگی ادا مه داد: بازیکنان جدید تیم هم دقیقاً چنین وضعیتی دارند. خوشایندترین چیز برای من در حال حاضر تماشای پیشرفت داوید دخه‌آ است. زمانی که ما او را در سن و سالی پایین جذب کردیم، بسیار شکننده بود اما توانایی فنی‌اش خوب بود. او استعدادهای خاصی دارد و اکنون دارد آنها را نشان می‌دهد. من برای این پسر واقعاً خوشحالم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج