۱۶۵۵۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۶ انتقال بزرگ احتمالي ۲۰۱۵

انتقال‌هاي بزرگ زيادي ممکن است در سال ۲۰۱۵ ميلادي رخ دهد.

ورزش سه: در سال ۲۰۱۴ انتقال بزرگ و پر سر و صدا کم نداشت؛ از رفتن لوئیس سوارس با انتقالی ۸۸ میلیون یورویی به بارسا تا پیوستن خامس رودریگس به رئال به ازای ۸۰ میلیون یورو. اما در سال ۲۰۱۵ می توانیم منتظر جابجایی های بزرگتری هم باشیم؛ انتقال هایی که بعضی از آنها، رکورد بازار نقل و نقل و انتقالات را خواهند شکست. در ادامه، ۷ نقل و انتقال بزرگی که ممکن است در سال میلادی جدید اتفاق بیفتد را مرور می کنیم:

کریس رونالدو (از رئال مادرید به منچستریونایتد- بیش از ۱۵۰ میلیون یورو)

شیاطین سرخ بعد از فصل فاجعه باری که با دیوید مویس داشتند، حالا سخت در تلاشند تا بتوانند هرچه زودتر به روزهای خوب شان برگردند؛ و برای رسیدن به این هدف، آماده اند تا مبالغ هنگفتی هزینه کنند. آنها در تابستان گذشته با انتقالی ۷۵ میلیون یورویی آنخل دی ماریا را به خدمت گرفتند اما این رقم در مقابل پولی که برای خرید احتمالی کریس رونالدو باید بپردازند، چندان زیاد نیست.

6 انتقال بزرگ احتمالي 2015

رونالدو بارها از علاقه اش برای بازگشت به الدترافورد گفته و هرچند از شرایطش در رئال هم راضی است اما مشکلی هم برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ ندارد؛ بنابراین، شاید گره این انتقال در دست "اد وودوارد"، مدیر اجرایی یونایتدها، باشد. مبلغ پیشنهادی او می تواند گران ترین انتقال تاریخ را رقم بزند.

گرت بیل (رئال مادرید به منچستریونایتد- ۱۵۰ میلیون یورو)

آیا گرت بیل راه ستاره دوران نوجوانی اش، رایان گیگز را طی می کند و به ستاره الدترافورد تبدیل می شود؟ ستاره ولزی در ۱۸ ماهی که برای رئال به میدان رفت، فوق العاده کار کرد و با قهرمانی در کوپا دل ری، چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان، افتخارات زیادی را به کارنامه حرفه ای اش اضافه کرد. او در ۶۶ بازی، ۳۳ گل برای رئال به ثمر رساند و ۲۴ پاس گل نیز داشت. با این وجود، به تازگی در نظرسنجی نشریه آ.اس، ۵۳ درصد هواداران رئال اعلام کردند که مشکلی با فروش او به قیمت ۱۵۰ میلیون یورو ندارند. زمانی که بیل برای تاتنهام بازی می کرد، منچستریونایتد سخت به دنبال به خدمت گرفتن او بود و هنوز هم آماده است تا مبلغ هنگفتی برای او بپردازد.

6 انتقال بزرگ احتمالي 2015

سامی خدیرا (رئال مادرید به آرسنال-۱۶ میلیون یورو در ژانویه-انتقال آزاد در تابستان)

اینکه این انتقال چه زمانی انجام شود، به آرسن ونگر بستگی دارد. قرارداد خدیرا با رئال مادرید در تابستان آینده به پایان می رسد و او می تواند با انتقالی آزاد راهی امیریتس شود اما مشکلاتی که توپچی ها در کارهای دفاعی دارند و نیاز به یک هافبک دفاعی که مقابل خط دفاع را پوشش بدهد، احساس می کنند، شاید سرمربی فرانسوی را مجاب کند که در همین ژانویه دست به کار شود.

6 انتقال بزرگ احتمالي 2015

ونگر به تازگی ادعا کرد که هیچ مشکلی با پول خرج کردن ندارد و منتقدانش را دعوت کرد تا یک شب با او بیرون بروند تا این موضوع را متوجه شوند. البته او می تواند با خرید خدیرا در ژانویه هم این مسئله را ثابت کند.

پل پوگبا (یوونتوس به منچستریونایتد- ۳۸ میلیون یورو)

یکی از بزرگترین اشتباهات سرالکس فرگوسن در طول دوران حضورش در منچستریونایتد، از دست دادن این ستاره جوان فرانسوی بود. پوگبا که در آکادمی جوانان منچستریونایتد پرورش پیدا کرد، بعد از اینکه زمان کافی برای بازی کردن در الدترافورد پیدا نکرد، با انتقالی آزاد راهی یوونتوس شد و در سه فصل اخیر، خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک های دنیا معرفی کرده است.

6 انتقال بزرگ احتمالي 2015

این در حالی است که یونایتدها به شدت غیبت هافبکی با ویژگی های پوگبا در میانه زمین شان را احساس می کنند. اگر یونایتدها بتوانند پوگبا را به خدمت بگیرند، با توجه به اینکه او تنها ۲۱ سال دارد، می توانند خط میانی شان را برای یک دهه آینده بیمه کنند.

پتر چک (چلسی به یوونتوس- ۹ میلیون یورو)

بعد از ۱۰ سال حضور در ترکیب اصلی چلسی، سرانجام حضور تیبو کورتوا در استمفوردبریج به نیمکت نشینی پتر چک منجر شد؛ اتفاقی که می تواند به جدایی این دروازه بان باتجربه از آبی های لندن منجر شود. اما چلسی اصلی مایل نیست که چک را که هنوز یکی از بهترین دروازه بان های اروپاست، به رقبای لیگ برتری اش مانند آرسنال و لیورپول بفروشد. به همین دلیل، شانس سایر مشتریان او افزایش پیدا می کند. از جمله یوونتوس که باید کم کم خودشان را با بازنشستگی جان لوئیجی بوفون آماده کنند.

6 انتقال بزرگ احتمالي 2015

البته اگر این انتقال به یوونتوس به هر دلیلی انجام نشود، مشتریان دیگری از آلمان و اسپانیا هستند که برای خرید چک پا پیش بگذارند.

مارکو رویس (دورتموند به منچسترسیتی- ۳۸ میلیون یورو)

البته صحبت از مقصد مارکو رویس یکی از دشوارترین پیش بینی ها در فوتبال اروپاست. باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره آلمانی هستند و شاید تنها توانایی مالی منچسترسیتی در پرداخت دستمزد بیشتر، شانس آنها را افزایش بدهد؛ هرچند آنها باید به فکر راه حلی برای فرپلی مالی هم باشند. پیگرینی سخت به دنبال یافتن بازیکنی با ویژگی های رویس برای بازی پپشت سر آگوئرو است و با توجه به اینکه او می تواند در تابستان آینده وست فالن را ترک کند، نمی خواهد این فرصت را از دست بدهد.

6 انتقال بزرگ احتمالي 2015

شاید بزرگترین مانع بر سر راه این انتقال، باشگاه های اسپانیایی بارسا و رئال باشند که به راحتی دست از رویس برنمی دارند؛ و البته بایرن مونیخ که ملی پوشان آلمانی را جزو مایملک خود می داند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج