اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۷۰۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخشان: بازیکن نباید تا ۳ نصف‌شب بیدار باشد

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس این روزها بابت خریدهایی که برای تقویت تیمش در نیم‌فصل دوم انجام داد تحت فشار است البته او تأکید می‌کند که پرسپولیس براساس بضاعتش خرید کرده است.

خبر ورزشی: حمید درخشان سرمربی پرسپولیس این روزها بابت خریدهایی که برای تقویت تیمش در نیم‌فصل دوم انجام داد تحت فشار است البته او تأکید می‌کند که پرسپولیس براساس بضاعتش خرید کرده است. درخشان در این مصاحبه تأکید می‌کند که از بازیکنان مورد نظرش فقط بابک حاتمی جذب شد. او در مورد خریدهای پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

اين روزها خيلي‌ها از شما بابت خريدهاي پرسپوليس انتقاد مي‌كنند. در اين مورد چه صحبتي داريد؟

بهتر است آنهايي كه انتقاد مي‌كنند موقعيت باشگاه را در نظر بگيرند. ما مدير عامل نداشتيم و مشكلات مالي هم داشتيم. سه روز مانده بود كه فصل نقل و انتقالات تمام شود، كارها را به ‌صورت جدي دنبال كرديم. زمان ما واقعاً محدود بود و از طرفي هيچ باشگاهي حاضر نشد به پرسپوليس بازيكن بدهد.

از ليست بازيكنان مورد نظرتان، چند بازيكن جذب شد؟

من حدادي‌فر، مسلمان، تيموريان و مجيدي را مي‌خواستم كه با جذب آنها تيم دلخواهم شكل مي‌گرفت ولي هيچ كدام از آنها جذب نشدند. از ليست من فقط بابك حاتمي جذب شد كه البته اين كار ۱۰روز طول كشيد. اگر مهلت نقل و انتقالات تمديد نمي‌شد حتي اين بازيكن را هم نمي‌توانستيم بگيريم.

شما خودتان را در اين خريدها بي‌تقصير مي‌دانيد؟

اينجا بحث اينكه چه كسي مقصر است مطرح نيست. ما واقعاً پول نداشتيم و اين اواخر بعضي‌ها لطف كردند و مقداري به پرسپوليس پول دادند كه دستشان درد نكند. من قضاوت را به مردم مي‌سپارم در ضمن اين را هم بگويم كه آبروي ۵۰ ساله‌ام را براي موفقيت پرسپوليس گذاشته‌ام. به ‌هر ‌حال هواداران پرسپوليس و مردم مي‌توانند همه چيز را مد‌ نظر قرار دهند.

فكر نمي‌كنيد اگر نتايج ضعيف بگيريد همين هواداران و رسانه‌ها اول از شما انتقاد كنند؟

ما بايد ببينيم چه چيزي كاشتيم كه انتظار برداشت داشته باشيم. سؤال من اين است كه چه چيزي در اختيار من گذاشته شده تا جوابش را بدهم. من معتقدم ديگران مي‌توانند بهتر در اين مورد قضاوت كنند.

چرا بازيكن عراقي را جذب نمي‌كنيد؟

او قرارداد دارد و نمي‌تواند به پرسپوليس بيايد چرا كه طبق قانون بازيكني بايد راهي پرسپوليس شود كه قبل از پايان نقل و انتقالات قراردادش را فسخ كرده باشد. ما به دنبال بازيكن عراقي بوديم كه اين اتفاق نيفتاد اما بازيكن دو مليتي فلسطيني - شيليايي اصالت شيلي دارد اما پاسپورت او فلسطيني است و در جام ملت‌ها براي اين كشور بازي مي‌كند. او در حال حاضر هم در ليگ لهستان به ميدان مي‌رود و مد نظر باشگاه است و صحبت‌هايي هم براي جذب او انجام شده و منتظر هستيم تا جام ملت‌هاي آسيا انجام شود و او را به تيم اضافه كنيم.

اين درست است كه تادئو اضافه وزن دارد؟

بله او چند كيلو اضافه وزن دارد كه با تمرينات اختصاصي از بين خواهد رفت.

ظاهراً بازيكنان در تمرين عصر يك‌شنبه قصد اعتصاب داشتند؟

به‌ هر‌ حال آنها حق دارند كه ناراحت باشند و من به ‌نوبه خودم هر كمكي از دستم برآيد انجام مي‌دهم تا اين مشكلات به تيم ضربه نزند. به ‌هر ‌حال اين را هم بايد در نظر گرفت كه پرسپوليس مشكل مالي دارد.

برخي از بازيكنان پرسپوليس با خواننده زيرزميني معروف ارتباط دارند و تصاوير و فيلم‌هاي آنها در صفحات اجتماعي نشان مي‌دهد كه حتي تا ساعت ۳ نصفه شب بيدار هستند. اين موضوع براي شما مهم نيست؟

من نمي‌توانم وارد حريم شخصي افراد شوم. بازيكن پرسپوليس نبايد شب‌زنده‌داري كند و تا ۳ نصفه شب بيدار باشد چون هم به خودش ضربه مي‌زند و هم به تيمش. اميدوارم تمامي بازيكنان ما ياد بگيرند كه حرفه‌اي زندگي كنند، چون اين موضوع براي موفقيت تيم بسيار مهم است.

خروج نام رضا نوروزي از فهرست پرسپوليس در ليگ ‌برتر قطعي شده است؟

بله قطعي شده اما از او در ليگ قهرمانان استفاده مي‌كنيم.

در مورد تيم ‌ملي صحبت كنيد. آيا ايران در جام ملت‌ها موفق مي‌شود؟

تيم ‌ملي كار سختي دارد و شانس موفقيت ما ۵۰ - ۵۰ است. قهرمان شدن در حضور تيم‌هايي مثل استراليا، ژاپن، كره ‌جنوبي و چند تيم ديگر واقعاً سخت است. با اين حال اميدوارم تيم ما موفق شود.

جلسه اضطراري طاهري با درخشان

حميد درخشان صبح روز گذشته يك جلسه اضطراري با سرپرست باشگاه پرسپوليس برگزار كرد. درخشان كه شرايط تيمش را همچنان دور از آرامش مي‌بيند، براي آن كه پرداخت پول به بازيكنان قطعي شود و البته مشخص شدن عقد قرارداد با روجرينهو به ديدار طاهري رفت. در اين جلسه كه حدود ۲ ساعت به طول انجاميد، حسين عبدي نيز درخشان را همراهي مي‌كرد. طرفين براي جذب آلكسيس مدافع چپ فلسطيني و همچنين روجرينهو به توافق قطعي رسيدند و قرار شد يك بازيكن اميد به همراه يك هافبك طراح به ليست پرسپوليس اضافه شود. همچنين طلب بازيكنان نيز در دستور كار قرار گرفت كه طاهري قول داد مشكل تك‌تك آنها را به زودي حل كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج