۱۷۲۴۵۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پای صحبت های بازیکن دوپینگی عراق

بدون شک علا عبدالزهرا ، سوژه اصلي رسانه هاي ايراني در دو روز گذشته بوده است. دوپينگ او و اعتراض ايران به اين موضوع به اخبار اصلي جام ملتهاي آسيا بدل شده است.

ورزش سه: بدون شک علا عبدالزهرا ، سوژه اصلي رسانه هاي ايراني در دو روز گذشته بوده است. دوپينگ او و اعتراض ايران به اين موضوع به اخبار اصلي جام ملتهاي آسيا بدل شده است.

هافبک تیم ملی عراق در مورد بحث دوپینگش می گوید:« من نمی دانم این چه کارهایی است که مسئولان ایران انجام می دهند. آنها با انتشار این اخبار می خواهند ذهن مردم ایران را جای دیگری ببرند تا باخت را فراموش کنند و انتقادی انجام ندهند. من 6 ماه پیش برای تراکتورسازی بازی می کردم. 19 شهریور با این تیم فسخ قرارداد کردم. 20 شهریور با پرواز هوایی به بغداد رفتم. از آن زمان تاکنون چرا مسئولان ایرانی درباره دوپینگ من حرفی نردند؟ چرا مهرماه به من چیزی نگفتند؟ چرا آبان ماه حرفی نزدند؟ چرا گذاشتند و فقط نیم ساعت بعد از بازی این بحث را رسانه ای کردند؟»

عبدالزهرا در ادامه می گوید:« من یک بار در ایران تست دوپینگ دادم. مسئولان گفتند تست تو مشکوک است و باید یک بار دیگر از تو تست بگیریم. من هم با تراکتورسازی فسخ قرارداد کردم و به عراق رفتم. آن زمان مسئولان فدراسیون ایران باید با باشگاه جدید من یا فدراسیون عراق مکاتبه می کردند و می گفتند که من باید تست بدهم. آنها هیچ حرفی به من نزدند و نامه ای به من ندادند. واقعا نمی توانم درک کنم که چرا مسئولان ایران حالا یادشان افتاده که باید از من تست می گرفتند. آنها برای من آی تی سی صادر کردند اما حالا آمده اند و از مثبت بودن دوپینگ من حرف می زنند که جای تعجب دارد.»

علا عبدالزهرا در ادامه می گوید:« مگر ایرانی ها نمی گویند که من دوپینگ کرده ام؟ چرا خبرش روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی فیفا نیست؟ چرا فقط در رسانه های ایرانی می گویند که فیفا دوپینگ مرا تایید کرده؟ اگر من دوپینگ کرده ام، پس باید خبرش روی سایت های رسمی بیاید اما فعلا که خبری نیامده. این خوب نیست که مسئولان ایرانی با آبروی من بازی می کنند. آنها خودشان مسلمان هستند و می دانند در دین اسلام، آبروی کسی را نباید برد.یکی دو روز است که همه در استرالیا به من جور دیگری نگاه می کنند. من وقتی از تراکتورسازی جدا شدم، پولم را پس دادم. گفتم که این پول برای من که فقط چند بازی انجام داده ام حرام است اما حالا می بینم که این شایعات را برایم ساخته اند. اگر واقعا دوپینگی بودم چرا نیم ساعت بعد از بازی اعلامش کردید؟ مسئولان فوتبال ایران می خواهند مرا قربانی کنند تا خودشان قربانی نشوند و این برای ما دو کشور که دین مان اسلام است اتفاق خوبی نیست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      حالا اگه این بازیکن دوپینگی نباشه آبرو ریزی بزرگی برای فوتبال ما خواهد بود !!

      پاسخ ها

      • میلاد

        اولا: داداش بهتره نیمه پر لیوان رو ببینید! به این فکر کنید که با چه نامردی ای پیروز بازی شدن!
        ثانیا آبروی ما نخواهد رفت چون نمونه مورد تست برای تست بیشتر به آلمان ارسال شده و اونا هم تائید کردن که دوپینگه!
        ثالثا در صورت دوپینگی بودن تنها ایران نباید شاکی پرونده باشه بلکه اردن هم حق اعتراض داره چون اونا هم شانس صعود به این مرحله رو داشتن!

    • نیما

      تعب میکنم چرا از تبانی داور با مسئولین این تیم عراقی حرفی به مبان نمی اید .چرا دروازه بان عراقی با کارت زرد جریمه نشد؟بازیکن ایران را رسما هل داد وبه زمین انداخت؟ایا هدف کلی این بود که تیم ایران را بازنده نشان دهند یا چی؟

    • محسن

      ما جنگ با عراق رو بردیم چون کودکان از بازی فرار میکردند و میرفتند سربازی . الان باختیم چون بازپرسپولیسی هایی مثل پولادی از سربازی فرار میکنند میرند بازی...

    • بدون نام

      صحت و سقم ادعایش بعد مشخص می شود. اما در کل منطقی صحبت کرده، البته امبدوارم نتیجه دادگاه به نفع تیم ایران باشد.

    • فقط استقلال

      حرف های عبدالزهرام تو نوع خودش جالبه

      اگه یه طرفه به قاضی نریم معلوم میشه که اینا همش سیاست فدراسیونه که این جوری اذهان مردم رو ببره به سمت اینکه اونا دوپینگی بودن و بازی بد ایران رو توی هر چار بازی از اذهان مردم پاک کنه ........چون واقعا ما اگر از سومالی یا بنگلادش میباختیم برامون به سختی باخت در مقابل عراق نبود..........

    • میلاد

      ما بدبختای ایرانی از آغاز خلقتمون از دست این عربا مخصوصا مردم عراق خوردیم ... بازم داریم میخوریم ... و باز هم خواهیم خورد!
      خدا ما رو از دست این عربا نجات بده!
      پولامونو که میریزیم تو حلقشون، داعشم که ما داریم بیرون میکنیم، آخرشم ایران کشور بده لقب میگیره!
      خدایا ...

    • میلاد

      "آنها با انتشار این اخبار می خواهند ذهن مردم ایران را جای دیگری ببرند تا باخت را فراموش کنند و انتقادی انجام ندهند."
      برو عموجون ... تیم ما اگه به ایرانم برگرده و نتیجه تغییری نکنه بازم کسی ازشون انتقاد نمیکنه چون واقعا قهرمانانه جنگید ... شما به فکر تیم داغون خودتون باشین که میخواین چه غلطی در مقابل کره بکنین! شما ها عرضه نداشتین تیم 10 نفره ی ایرانو ببرین تو وقت قانونی ... حالا نشستی واسه ما روضه میخونی ...
      شما به فکر تیم خودتون باشین که اگه کمکای داور نبود بیچاره بودین ... ایران ضربه رو از اخراج پولادی خورد نه از گلای مسخره شماها ...

      پاسخ ها

      • نيما

        ميلاد جان همه ي حرفاي تو درسته اما حرفهاي علا عبد الزهرا هم درسته اين فدراسيون كوفتي نتوانست 4 بازي دوستانه برا تيم ملي بزاره كه بيشتر آماده بشن.

    • فرشاد

      الان ساعت 4:14 بامداد یکشنبه اصلا خوابم نمیبره، نمیدونم چرا خبری ازشون نیست.
      ولی انشاءالله که رای به نفع ما بدن.
      یاخدااااااا

    • بدون نام

      درود به شرفش خیلی منطقی صحبت کرده

    • خسن

      اگر دوپینگی نبود از تیم تراکتورسازی فرار نمی کرد

    • ياسر

      آقاي عبدالزهرا بدان دين اسلام من با دين اسلام تو فرق دارد در دين من حق خوري و حق كشي جايي ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج