اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۳۵۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آيا پپ گوارديولا به فكر ترك مونيخ است؟

آيا پپ گوارديولا به فكر ترك مونيخ است؟آيا سران بايرن مونيخ مى بايست هر چه سريع تر در خصوص ادامه همكارى با اين سرمربى اسپانيايى تصميم گيرى نمايند؟ در بايرن مونيخ تقريبا هيچ كس پاسخى قطعى براى اين پرسش ها نمى تواند داشته باشد.

طرفداری: پپ گوارديولا مذاكرات در خصوص تمديد قرارداد خود با باشگاه بايرن مونيخ، بعد از تابستان ۲۰۱۶ را به تعويق انداخته است، در نشستى با برخى از هواداران باشگاه، اين سرمربى اسپانيايى به پرسش هايى در زمينه آينده خود در بايرن مونيخ به صورت "گذشته" جواب داده است كه همين مسئله گمانه زنى ها و ترديدها در خصوص آينده وى در مونيخ را افزايش داده است.

پپ گوارديولا از يك و نيم سال پيش هدايت بايرن مونيخ را بر عهده گرفته است. وى در تابستان ۲۰۱۳ در حالى به آلمان نقل مكان نمود كه اكثر تيم هاى مطرح اروپايى خواهان عقد قرارداد با وى بودند، چون وى با افكار و ايده هاى خود توانسته بود انقلابى در فوتبال پديد آورد. در واقع در اثر مثبت حضور وى در مونيخ با همان دوبل قهرمانى در فصل اول و اقتدار مثال زدنى بايرن مونيخ در بوندسليگا هيچ كونه ترديدى نمى توان وارد نمود.

تاثير پپ در مونيخ كاملا واضح است، چون هيچ تيمى همانند بايرن مونيخ تا اين حد متغير و غير قابل پيش بينى بازى نمى كند، با اينكه وى نتوانست فصل گذشته بايرن مونيخ را فتح ليگ قهرمانان اروپا برساند. چشم انداز بايرن مونيخ براى آينده فوق العاده به نظر مى رسد. حال تنها اين پرسش طرح مى شود كه آيا پپ گوارديولا حاضر است قرارداد خود در مونيخ را تمديد نمايد؟

در اين زمينه وضعيت كمى پيچيده به نظر مى رسد و پپ گوارديولا با عدم تمايل خود نسبت به صحبت كردن در خصوص تمديد قرارداد خود، سران اين باشگاه مونيخى را دچار سردرگمى نموده است. در هفته هاى اخير وى هرگز اجازه مطرح شدن چنين پرسشى را نداده است و تنها اعلام نموده كه بعد از پايان رقابت هاى اين فصل، در خصوص تمديد و يا عدم تمديد دوران حضور خود در مونيخ حاضر به مذاكره و صحبت كردن است.

كارل هاينس رومنيگه از سران بايرن مونيخ نيز چندى پيش اعلام نموده بود كه تا تابستان ۲۰۱۵ در خصوص ادامه همكارى با پپ گوارديولا از سوى باشگاه براى حفظ آرامش اين سرمربى هيچ تقاضا و پرسشى مطرح نخواهد شد. رومنيگه در اين زمينه اما خود به اظهار نظر پرداخته است:"من اميدوارم كه پپ تا بيشترين زمان ممكن در بايرن مونيخ بماند، اما ما در نيمه دوم سال ۲۰۱۵ بار ديگر تقاضاى خود براى تمديد قرارداد با او را مطرح خواهيم نمود. در باشگاه تنها يك برنامه براى هدايت تيم وجود دارد كه آن هم پپ گوارديولا است."

رومنيگه در ادامه گفته است:"من و گوارديولا مى خواهيم تنها به طور كامل بر روى دور برگشت از رقابت هاى بوندسليگا تمركز كنيم ودر تابستان و در آرامش كامل در اين زمينه صحبت خواهيم نمود، چون من ياد گرفته ام كه صبور باشم." رابطه فوق العاده اى بين سران باشگاه مونيخى و پپ گوارديولا برقرار است و پپ از جايگاه بالاى خود در باشگاه برخوردار است. اينكه بايرن مونيخ خواهان تمديد قرارداد با پپ گوارديولا براى سال هاى بيشترى است كاملا روشن است و از نظر رومنيگه اين سرمربى اسپانيايى "هديه اى براى بايرن مونيخ " است، حال اما برنامه هاى آتى پپ گوارديولا براى سران مونيخى كاملا نا مشخص است.

در نشستى با حضور سيصد نفر از طرفداران باشگاه بايرن مونيخ، پپ گوارديولا در پاسخ به پرسشى در زمينه آينده او در مونيخ گفته است كه"هنوز زمان زيادى براى صحبت باقى مانده است."، گوارديولا در ادامه براى توصيف زمان حضور خود در مونيخ با آنكه هنوز به پايان نرسيده، از زمان "ماضى" استفاده نموده، كه تا حدودى جنجال ساز شده است، "حضور در مونيخ براى من، همسرم و فرزاندم چالشى زيبا و بزرگ بود، صرف نظر از اينكه چه اتفاقى رخ دهد. من دوران بسيار خوبى داشتم و از اينكه توانستم سرمربى تيمى همانند بايرن مونيخ باشم بسيار خوشحالم و افتخار مى كنم. حضور در مونيخ براى من همانند يك رويا بود."

چرا بايد سرمربى كمال گرا و مصلحت انديشى همانند پپ گوارديولا براى توصيف زمان حضور خود در مونيخ از حالتى غير متعارف استفاده نمايد و گمانه زنى ها را افزايش دهد؟ بى ترديد با چنين اظهاراتى سران مونيخى به دنبال مشخص شدن هر چه سريع تر وضعيت گوارديولا هستند، اما آنها نيز به خوبى مى دانند كه هر داستانى پايانى دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج