adexo3
۱۷۵۳۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارکوپولو بازی در شهر ساحلی را تجربه کرد!

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت که تاکنون بازی در شهر ساحلی را تجربه نکرده بود.

خبرگزاری تسنیم: فرزاد حاتمی درباره تساوی بدون گل ملوان بندر انزلی مقابل تراکتورسازی تبریز، گفت: با توجه به وقفه‌‌ای که به‌دلیل جام ملت‌های آسیا پیش آمد، انتظار می‌رفت بازی کیفیت پایینی داشته باشد اما بازی فیزیکی و باکیفیتی بود. هم تیم ما و هم تیم حریف موقعیت داشتند ولی بازی بدون گل به پایان رسید. باید در ضربات آخر دقت می‌کردیم تا ۳ امتیاز بازی را می‌گرفتیم.

وی در مورد نخستین بازی‌اش برای ملوان عنوان کرد: با بیشتر بازیکنان ملوان از جمله پژمان نوری و مازیار زارع آشنا بودم. خوشبختانه خیلی زود توانستم با افکار فیروز کریمی خودم را وفق بدهم و طبق شیوه او بازی کنم. فکر می‌کنم نیم فصل خوبی را در تیم ملوان سپری کنم.

مهاجم ملوان با اشاره به تماشاگران این تیم گفت: مردم انزلی میهمان نواز هستند. درست است که به قول اصحاب رسانه من "مارکوپولو" هستم و هر سال به یک تیم و یک شهر می‌روم ولی بازی در شهر ساحلی را تجربه نکرده بودم. امسال نزدیک ساحل تمرین می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی را پشت سر بگذارم.

حاتمی در مورد اینکه ملوان چقدر شانس ماندن در لیگ برتر را دارد، تصریح کرد: شرایط سخت است و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. مساوی برای ما شکست محسوب می‌شود و نباید به راحتی امتیاز از دست دهیم. با توجه به بازیکنان و کادر فنی که ملوان دارد، اگر از سوی مدیران حمایت شود، پتانسیل ماندن در لیگ را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج