adexo3
۱۸۶۸۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زلاتان: فکر کردم ۱۱ بچه دوره ام کرده اند

زلاتان ابراهيموويچ، فوق ستاره پاريس سنت ژرمن، در نيمه اول ديدار مقابل چلسي بخاطر خطا روي اسکار با کارت قرمز مستقيم داور از زمين بازي اخراج شد.

ورزش سه: زلاتان ابراهيموويچ، فوق ستاره پاريس سنت ژرمن، در نيمه اول ديدار مقابل چلسي بخاطر خطا روي اسکار با کارت قرمز مستقيم داور از زمين بازي اخراج شد.

البته تصاویر نشان می داد که داور در دادن کارت قرمز به زلاتان بسیار سختگیرانه عمل کرده است. آقای کائیپرز، صحنه ای مشابه در نیمه دوم را با دادن کارت زرد به دیگو کاستا مدیریت کرد. با این حال، پی اس جی موفق شد با تساوی ۲-۲ و در حالیکه بیش از ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد، مجوز صعود به دور بعد را به دست بیاورد.

زلاتان در انتهای بازی در مورد صحنه اخراج خود به خبرنگاران گفت:" وقتی کارت قرمز را در دستان داور دیدم، مثل کسانی شده بودم که نمی دانند چه باید بکنند. شاید داور چیز دیگری در صحنه خطا دیده بود که مرا اخراج کرد.

بدترین چیزی که در صحنه اخراج من اتفاق افتاد، هجوم بازیکنان چلسی بطرف داور بود. یک لحظه احساس کردم ۱۱ بچه دوره ام کرده اند. وقتی آن صحنه ها را دیدم، ترجیح دادم خودم را کنار بکشم.

نمی دانم اسکار در صحنه اخراج، فیلم بازی کرد یا نه، مهم این است که حالا ما به دور یک چهارم راه یافته ایم. ببینیم در دور بعد چه پیش خواهد آمد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج